paardenbeul nu ook in amsterdam!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 13:04

Ik las het net in de krant, een zes jarige shetlandpony is ernstig toegetakeld in zijn wei. Echt eng, nu zijn er dus ook al idioten in mijn omgeving bezig. Ik zou die mensen dus echt kunnen....... Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Ik vond het al zo erg dat het in brabant en omgeving gebeurde, maar nu heb ik helemaal geen veilig idee meer om mijn paarden s avonds buiten te laten. Toch belachelijk dat ik mijn paarden hun vrijheid moet ontnemen omdat er een stelletje gekken rondlopen! Mooi dat ik op zoek ga naar nog een waakhond!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:05

dat is minder nieuws. ik denk dat er mensen op het idee gebracht zijn door al de nieuwsberichten.

Die mensen zijn gewoon heel erg ziek. Boos!

kan begrijpen dat je angstig bent als je paardje buiten staatt. ben blij dat de mijne veilig binnen staat.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:08

Volgens mij is het ook nog eens gewoon op klaarlichte dag gebeurd.. en niet eens 's nachts....

Ik denk ook dat die mensen "aangestoken" zijn door de nieuwsberichten.... inderdaad errug ziekelijk!! Boos!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:22

Binnen staan is ook niet altijd veilig hoor, mijn eerste pony is BIJNA omgekomen in een hele grote brand.

Nog altijd 1 van mijn grootste angsten; brand op stal brrrr.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:32

Wij hebben sinds kort dan ook overal brandmelders hangen. Wel een veilig gevoel.
Als die afgaan staat binnen 5 min. de brandweer op de stoep.
Nu maar hopen dat we geen vals alarm krijgen..

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:47

Hier in Almere ook al.
Nog geen messteken etc, maar wel op een stadsweide de staart van een PRE hengst en een shetlander afgeknipt tot aan de wortel!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:53

Slik...dit vind ik heel erg eng Scheve mond\ Boos! Boos! Boos! Scheve mond\ Verdrietig Verdrietig Verdrietig Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Waarom G.V.D?????????????????? Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:46

jezus zieke mensen Boos! Boos! blij dat mijn paardje veilig staat!!

<3Trotse mama van Madison (14-09-09), het prinsesje en Marisol (19-01-12), ons Sumo-kindje <3
|( Papa Hendrik, vredig heengegaan op 25-04-08. Papa Richard, onverwachts overleden op 08-07-08. Uit het oog, maar nooit uit mijn hart!! |(

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 08:42

dat ze dat kunnen doen! Verdrietig arme paardjes... imka en quana staan ook buiten.. brr... ik kan wel Huilen

Never look back, because you can't change the past. Look forward with a smile, your future is bright, and everyday is a new beginning! Your you, and that's good enough.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 10:21

Ik vind dit zo eng!!!

Bij ons in het weiland zijn ook mensen geweest. We weten niet wie. Maar ze hadden halstertouwen en borstels (waren niet van ons) in het land laten liggen.

Brrr ik krijg hier echt de kriebels van. wat een enge mensen!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Karintich, Mark0919, pluklief, su72 en 41 bezoekers