Nieuw verzorgpaard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 23:22

Ik vond het zo langzamerhand tijd worden voor een nieuw verzorgpaard, nadat ik Dancer ben kwijtgeraakt. Ik ben thuis toch alleen maar werk aan het zoeken (grafisch vormgever) dus ik kan wel wat afleiding gebruiken.

Het geval wil dat het paard wat ik nu verzorg het stalletje naast Dancer staat (die de manege nog niet eens heeft uitgemest!!!).
Qua hoofd lijkt hij erg op Biotop op dit plaatje

[img]../upload/396/biotop1.jpg[/img]

Hij is alleen wat kopschuw. Ik schat dat hij een jaar of 6, 7 is. Het is gelukkig een heel lief paard, heel aanhankelijk.

Ik heb hem vandaag ook gelijk gepoetst en hij is gelukkig niet bang voor het spuitje van de Equistar.
Hij zag er gelijk weer helemaal tiptop uit. Ik verzorgde Dancer ook altijd als een wedstrijdpaard.
Altijd dertigduizend babydoekjes erover, dan equistar erop en dan nog eens met een schapenwollenhandschoen de boel nog eens nawrijven. Heel omslachtig maar goed.
Waar ik in mag knippen daar knip ik ook in.
Jammergenoeg mag ik niet aan de manen en de staart zitten, maar mijn handjes jeuken.

Die vrouw die over de verzorgpaarden gaat was volgens mij wel blij dat ik er weer eentje wilde doen.
Op deze manege is er een tekort aan verzorgsters en op mijn vorige manege waren er weer te weinig paarden.
Oh ja, en ik ook nog fijn op Raija gereden die eindelijk weer terug uit Les Cheveaux is (daar gaan sommige paarden in de vakantie heen). Daar heette hij ineens Flaire (???). Alleen in de zomervakantie een hele naamsverandering. Ik neem aan dat hij al zo heette voordat hij bij onze manege kwam.

Nou ja ik kap ermee, anders leest niemand mijn verhaal meer omdat ie te lang wordt ( *LOL* )

Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:37

Les Chevaux? Das toch in Buinen?
Wij hebben een keer een pony de hele winter op stal gehad die in de zomer weer naar Les Chevaux ging. Was erg leuk!

Fijn dat je toch wel weer een ander verzorgpaard wilt. Wel slecht dat ze de stal nog steeds niet uitgemest hebben.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 23:42

Ja klopt!
Zo doen ze het bij ons ook altijd. Er staan een stuk of 3 leenpa/po, die alleen in de zomervakantie weer naar Les Chevaux gaan. Daar zijn ze ook eigendom van.
Dat komt omdat we in de zomervakantie minder paarden nodig hebben omdat dan toch de iedereen op vakantie is, maar na de vakantie zijn ze heel hard nodig omdat dan iedereen zijn lessen wil gaan inhalen.

Groetjes van Patricia

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 17:31

ik ben heel blij voor je dat je een nieuwe verzorgpaard hebt ! Lachen en dat je hem verzorgt als een wedstrijdpaard is helemaal niet erg tich volgens mij vind elke paard wel lekker om zo lang vertroetelt te worden door een super verzorgster !
nog veel plezier samen
kuzzies Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, Fangio, foxytoffee, herous, IASCrawler, IzAw, ladynette_x, Larislaatje, Marcella, Monique1963, santaju, Sourire, tienus63, Wopkebrok, xRaisin, xxx88 en 138 bezoekers