hoi! ik heb een merie van ongeveer 1m65 zei draagt nu een deken 135 op 185 van bovenste maat zit die goed maar het deken is aan haar borst veeel te groot en ze heeft nu last van schuurplekken... daarom wou ik zo een borst/schouder beschermer kopen voor haar maar nu zie ik dat die maten heel anders zijn (XS,S,M,L,XL) hoe zit dat juist ? en welke maat denken julie dat het beste is ?
Ik zou een L kopen, mijn paard van 1.63 met dekenmaat 195 had deze ook en deze paste perfect op haar.
TsarinaZ
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-13 22:55
RenWaBl schreef:
Ik zou een L kopen, mijn paard van 1.63 met dekenmaat 195 had deze ook en deze paste perfect op haar.
maar het probleem is dat ondermaat 185 voor haar veel te groot is omdat zij een heel fijne borst heeft en nog niet veel spieren heeft..gaat een L dan niet te groot zijn ?
Mijn merrie is ook heel smal gebouwd en die past L ook goed. Maar misschien kun je er 1 passen en vragen of je m nog mag ruilen, omcht hij niet passen?
TsarinaZ
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-13 19:24
RenWaBl schreef:
Mijn merrie is ook heel smal gebouwd en die past L ook goed. Maar misschien kun je er 1 passen en vragen of je m nog mag ruilen, omcht hij niet passen?
ja dat kan ik proberen! dankje voor de informatie!
pluisenmagic
Geplaatst: 10-10-15 12:33
Mijn verzorg pony is 1.42 welke maat moet ik kopen?