naar de manege geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-01 19:02

met gym hebben we omdat ik nu in de laaste vd mavo zit gym project, mag je elk trimester een sport kiezen, ik koos natuurlijk paardrijden. Haha!

Toen ik daar kwam (samen met de zes anderen) zei de instructice dat ik op josefien moest.
Dus ik loop met zadel + hoofdstel naar de paarden, komt daar zon stal hulp aan, en die zegt dit is josefien, dus ik opgezadelt en naar de bak, zegt die vrouw dat het jasy is, tssss die sukkel had me dus voor de gek gehouwe. Boos! maar het was wel leuk, hij was net onder het zadel, dus nog een beetje wiebelig.
Later nog met de paarden in de wei geknuffelt

Maar wat mij opviel was dat sommige paarden hele lange hoefjes hadden. Sommige hadden ook wondjes/(-en)
Ook in de stal, dat zag er niet smakelijk uit.
Ook waren sommige paarden best mager, of hadden een hele rare vacht, kan het niet precies uitleggen.
Maar toen we helemaal achter in het weiland waren schrok ik me lam! Daar stond echt een hele magere pony, alle botten staken eruit.
Hij/zij stond in een wei met (ok) een schuilstal, een beetje hooi, en een bodempje troebel water, echt zo zielig Huilen
Ik hoop dat ze dat ponytje hebben opgevangen en hem weer beter maken, en niet verwaarlozen, maar dat kan ik me niet goed voorstellen.... Scheve mond\ Lips are sealed

Ik zal het volgende week nog eens vragen, waarom ze zo mager zijn, er stond tenslotte zeker geen weinig gras....
Vind het een beetje verwarrend allemaal.
(gras, maar toch mager, lange hoeven, toch krijg je er goed les... het is wel zo dat de paarden die veel gebruikt worden nergens last van hebben, meer een beetje ''de kleintjes'')
Maar ik zal volgende week ook een fotos maken, dan kunnen jullie mee oordelen... Scheve mond\
Want misschien heb ik het wel helemaal fout, dan zit ik hier alles een beetje zwart te maken (daarom heb ik ook geen namen genoemd..)


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:47

Leuk dat je met gym pardrijden kan doen maar jammer dat sommige paardjes er zo slecht uitzagen. Lijkt wel heel tegenstrijdig. Goed verzorgde lespaardjes maar dan weer zon zielepiet in de wei. Ik vind het wel heel zielig dat ie geeneens drinken had!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 23:00

dat doen wij dus nooit met gym!!!!ik haaaaat gym dus echt!!als we nou gingen paardrijden, dan zou ik het geweldig vinden!!!maar ja...misschien kan ik de ideeenbus van de school bombarderen(als ze die hebben dan....)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, ALiuvv, Anoukjuuuhh, dazai, Duhelo, Fleuribelle, Jooytjee, Poezebeest, Talindos, vierhoef, xRoossie95 en 106 bezoekers