Eindelijk nieuw zadel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Eindelijk nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 21:08

Ik had twee jaar geleden bij divoza een merkloos dress zadel gekocht. Toen voor mijn Fjord. Maar nu heb ik een ander paard, en gelukkig hij paste! Maar o o o wat een rotzadel. Ik kon er niet eens op lichtrijden en doorzitten al helemaal niet. En na een les van een uur lagen mijn bovenbenen open en waren blauw. Tijd voor een ander zadel dus. Mijn lesgeefmens die had medelijden met me voor een les.

Nou was ik gister bij een kleinruitersportzaakje bij mij in de buurt. En daar lag een tweedehandszadel in de hoek op een bok. Een Prestige Appaloosa. Ziet er als nieuw uit, en met inruil op mijn oude zadel zou ik 200 euro korting krijgen. Op de zitting zitten kussentjes genaaid tegen een zere kont. Maar goed ik heb hem op de gok gekocht, mocht hij niet passen kreeg ik mijn geld terug. Dus ik als een dolle stier met dat zadel naar stal. En ja hoor hij past alsof hij voor Roos gemaakt is! En hij zit heerlijk, ik kan ineens rechtop zitten. Ik is blij *LOL*

Richt je paard recht en rijd het voorwaarts


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 21:09

Lekker he, als je zo'n lekkere nieuwe zadel hebt. En je hebt geluk gehad met die 200 euro korting!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, jokari, Lalladidoo, laura22, Lucia88, Macs en 48 bezoekers