Naar buiten geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 21:02

Ik ben net met Shadow naar buiten geweest!! En het ging super! Nadat we hem opgehaald hadden uit de wei en gepoetst ect.. hadden ging ik eerst even in de bak een paar minuten, even kijken hoe z'n bui was vandaag...

Na 5 minuutjes gingen we naar buiten, Iris ging op de fiets ernaast Party!!

We kregen gelijk een vuurdoop een hele groep scooters die langs ons raasde op een smal bruggetje!! Boos! Gelukkig gaf Shadow geen kick! Lovers

Hij liep lekker ontspannen, af en toe keek tie weleens en ging een beetje opzij dribbelen, maar verder niet. Ook nog een stuk gedraaft, ging ook perfect! Daarna hoefde ik maar heel licht mijn been eraan te leggen en hij zat al in draf Haha!

Op de terugweg kwamen we 2 paarden tegen, Shadow ging keihard hinniken *LOL* Kortom zo'n buitenrit gaan we vaker doen Party!!

Daarna heb ik hem zowat doodgeknuffeld hihi, vond ie niet erg, hij is gek op aandacht. Later had ik hem afgezadeld en maakte het halster los gaat mij helemaal afstaan lebberen, jakkie maar wel lief Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 23:20

Buitenrijden in die omgeveing heeft als voordeel dat je paard wel bomvast wordt. Tof hoor.
In welk stukje van Rotterdam rijdt je buiten met Shadow?

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 08:34

Hij is al bomvast hihi...Vanaf dat hij tien maanden oud was zijn een vriendin en ik al met hem langs de weg gaan lopen (toen stond hij nog in R'dam noord) langs trams, drukke wegen, intresseert hem niets Clown

Ik rijd nu buiten in de spaanse polder ook erg druk, maar s'avonds valt het mee (is industriegebied)

_________________
<FONT COLOR="deepgreen">
Shadow is voor de wagen geweest! </FONT COLOR="deepgreen">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-08-29 09:06 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: femkepien, Laarvv, Laj1 en 128 bezoekers