Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 08:14

Hahaha heerlijk!

Elan_GV
Berichten: 2024
Geregistreerd: 22-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 21:34

Ik al járen geleden, toen gingen net de ribbel rijbroeken uit de mode en ik had dus als een van de eersten een 'gladde' rijbroek, zoals iedereen nu heeft.
Ik op buitenrit, kom ik twee jaloerse penny's tegen, zegt ze luidop tegen haar vriendinnetje 'Ze heeft niet eens een echte rijbroek aan'. :D

En mijn vader die steevast longeren dan lanceren noemt. Al moet ik zeggen sommige jonge paarden die ik dan had.

Kencamo

Berichten: 99
Geregistreerd: 29-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 23:06

Mijn vriend dacht altijd dat paardrijden te vergelijken was met scooter rijden. :') Totdat hij voor het eerst op een paard zat en zich er binnen een paar minuten af liet vallen doordat hij geen balans had. Hij heeft trouwens daarna ook nooit meer gezegd dat het geen sport is.

PinkPrincess

Berichten: 1668
Geregistreerd: 31-05-09
Woonplaats: Arnhem

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:55

Haha ik volg :+

Een vriend van mij kwam enkele weken kijken bij de training. Mijn paard stond een beetje lui erbij waarop hij zei. ''Ik zie nou al dat hij geen zin heeft'' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 00:28

mijn collega dacht dat een paard diende om overal mee naar toe te nemen zoals een hondje...

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 01:05

Ik had jaren terug een vreemde nieuwe buurman.
Hij vertelde dat hij ook een paard had en er aan dachten om er mee te gaan fokken. ( ik had op dat moment een veulen aan de voet van mijn merrie). Dus ik vroeg een beetje door... en kreeg al snel het idee dat er iets niet klopte. Die van hem was ook een KWPN. Dus ik vroeg of de merrie gekeurd was. En net als mijn merrie ster was?
Zegt ie ja! 2 sterren >;) _O-

Die kerel was gewoon een dikke leugenaar.
Hij huurde de boerderij van mijn buurman die voor werk in het buitenland zat, hele huis van binnen uitgeleefd, nooit een cent betaald en met de noorderzon vertrokken.

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 09:19

flint_blesco schreef:
mijn collega dacht dat een paard diende om overal mee naar toe te nemen zoals een hondje...

Ja want overal zie je paarden wandelen _O- Wel een leuk idee trouwens.

PinkPrincess schreef:
Een vriend van mij kwam enkele weken kijken bij de training. Mijn paard stond een beetje lui erbij waarop hij zei. ''Ik zie nou al dat hij geen zin heeft'' :')

:')

Anoniem

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 23:16

ja hem leek het wel handig, dan had je en vervoer en een maatje bij _O-
en als ik vroeg waarom je het amper zag 'ja het is duur & meer iets voor op het platteland he...'

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 13:23

Het topic ligt al een tijdje stil, maar ik kreeg vorige week een mooie te horen van een manegemoeder. Mijn paard stond op de poetsplaats en er zaten een paas vliegen erg te vervelen. Ik loop even naar mijn kast om vliegenspray te halen, zegt ze:" Hij heeft erg zin om te gaan rijden :j , hij stond te kwispelen met zijn staart :) ". _O- _O- _O-

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 14:30

_O-

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 15:59

Paar weken terug een erg slimme van een net 9 jarig buurmeisje die mij even hielp.
Ze zag op stal een leeg hooinet/slowfeedernet hangen.

Met grote ogen en vol verbazing: "huhhh?! Ik weet dat je hier een sloot achter hebt, maar euh wat moet je nou met VISNETTEN joh?!".

Vond het geniaal, behalve schattig en grappig ook gewoon heel erg logisch bedacht, want ja, het lijkt natuurlijk echt op een visnet. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 00:25

Mag dit een schopje?
Ik was vandaag met mijn paard over de weg en hij had een oornetje aan
Volgens een buur had hij een hoedje op _/-\o_