paardrijden geen sport?!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:48

de ex-vriend van mijn zus vond de paardensport vroeger ook geen echte sport, daar zit je toch maar op en hobbel je mee?

...todat ik hem eens op Evita had gezet Extreme duivel
Hij met zijn grote mond, skatebroek aan, op dat paard. Longe was niet nodig, hij ging hem effe zo rijden( )

Draf viel nog mee. daarmee wil ik zeggen hij bleef in het zadel zitten Haha! We zullen het maar niet hebben over het honkgebonk.

Toen vroeg ik als ie es wou galloperen. Geen probleem hoor! Ik dus zo vriendelijk om te vragen als ik haar toch niet aan de longe zal pakken, omdat Evita nogal vrij gevoelig is op beenhulpen. Neenee, was niet nodig... Haha!

Hij gaat de wending in.... VLAM! Evita volle snelheid ervandoor Haha! Haha! Dat gezicht vergeet ik echt nooit meer. Opeens werd hij lijkwit en wist niet meer wat doen En hij probeerde mijn paard maar te stoppen, en Evita die bleef maar met het grootse plezier de bak rondcrossen. Toen was hij mij eeuwig dankbaar omdat ik mij had opgeofferd om voor Evita in te springen nadat die na 5 minuten nog altijd niet over haar topsnelheid heen was Haha! (hij had daarna trouwens 2 dagen niet kunnen lopen van de spierpijn, jaja hoor, voor paardrijden heb je spieren nodig Tong uitsteken , en zijn skatebroek heeft ie kunnen weggooien omdat er een scheur inzat op dezelfde plek waar zijn benen volledig open waren geschuurd, en dan had ie er nog maar een kwartiertje opgezeten Haha! )

En dan de final touch is ook geweldig, Als je er dan zelf opkruipt en je krijgt je paard van een arbeidstap in een rustig arbeidsgalopje, maakt een paar kleine voltes en valt uiteindelijk stil zonder dat je je aan de teugels ziet trekken terwijl hij op een afstand met zijn mond open toekijkt Haha!

Ik vond het ook maar vreemd dat ieder keer als ik hem daarna over paardrijden aanspreekte, hij iets onverstaanbaars mompelde en hij vlug van onderwerp veranderde Schijnheilig

gijsenkim heeft ook een goed punt Knipoog Paardrijden houdt niet op met rijden alleen. Voor stallen uitmesten, water dragen, kuil en pakken hooi dragen heb je ook spieren nodig *LOL*

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:57

Op mijn werk hebben ze er ook allemaal commentaar over, totdat iedereen een algemene gezond en fitheidstest kreeg (nou ja op vrijwillige basis dan)
Wat bleek, al die collega's die dachten met hun 2x voetballen in de week "dit zit wel goed" moesten toch echt wat meer aan de conditie werken en mijn conditie was in orde OK dan! van vrijwel alleen maar paardrijden!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:04

Whaha dit is zo goed he.. Bij mij op school.. echt heeeeeeeel vaak dat iedereen zegt paardrijden is geen sport.. en dan nodig ik ze altijd uit een keertje te komen rijden.. maar tot nu is er nog niemand geweest Extreme duivel

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:25

Ik vind het zo erg als we het op kantoor over de voltige hebben dan denkt mijn nieuwe collega nog steeds dat ik het over een circusact of voorstellig heb... het is gewoon een sport....

...Dreaming with my eye's wide open...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Kimm4, Liaan, loowny, maresie, MiSzNiTa, Patriesje, Pellelilly, ratzel, U2andI, wodant en 67 bezoekers