boos :( met foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

boos :( met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 17:03

wat bestaan er stomme domme niets-van-paarden-wetende mensen zeg Boos!

we laten onze achtertuin opnieuw aanleggen, daarvoor zijn er dus 4 mensen, 3 jongens tussen de 20&28 jaar en een man van een jaar of 40 van een tuinbedrijf hier bezig.

ze lieten stenen bezorgen om het terras opnieuw te bestraten, en wilden dat achter langs de wei zolang neer laten zetten, rpima, auto die daar staat kan wel ergens anders staan, zo heeft niemand last van de stenen

wat hebben ze nu gedaan? 3 pallets stenen braaf naast de wei en een pallet stenen en een hoop rotzooi wat ze tegenkwamen bij t graven van de vijver OP MIJN WASPLAATS GEDUMPT!

om het nog erger te maken.....naast t hek van de wei(ook op de wasplaats dus, via wasplaatsje ga je de wei in) zit nu een kuil, omdat ze daar een nieuwe afvoer-aansluiting moesten maken, welke leiding hebben ze nu open liggen.....juist de afvoer van mn putje van de wasplaats

wat mag ik nu niet gebruiken, omdat dan de door hun gegraven kuil vol water loopt, juist: mn putje op de wasplaats


niet dat ik die kan gebruiken want kan niet eens bij de haak aan de muur komen waar Q aan vast moet staan, daar staat namelijk een hoop rotzooi voor Boos!


en ik had ze nog gezegd: laat de wasplaats vrij ik heb wedstrijd en moet mn paard kunnen wassen! en ze moeten veilig de wei in&uit kunnen


ja hoor zouden ze doen!

maar nee, niet dus


ik zit nu wel met een paard met witte(nu zwarte) voetjes en een modderstaart die niet gewassen kan worden en die morgen wel schoon naar wedstrijd moet

en ik ben ook nog eens alleen thuis, dus niemand die hem vast kan houden(niet dat t wat zou helpen want mn zus is bang, mn vader kan dat niet ivm zn gezondheid en mn moeder en Q is geen goede combi, daarmee gaat ie aan de wandel, maargoed, met n praam ofzo staat ie dan wel stil, je moet toch iets bedenken he!)


wat baal ik hier van zeg!

zal ns kijken of ik ff n foto van de puinhoop kan maken, en ns kijken of ik wat kan wegzetten zodat Q er toch nog kan staan.....

oke hier de foto's van de puinhoop.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en zn niet zo schone voetjes, al lijkt op de foto mee te vallen, ze zijn echt vies en geel/grijs enzo erop
Afbeelding

Afbeelding

ga nu eerst longeren, en dan een poging tot voetjes wassen doen, daarna plaats ik even n foto van hoe de wasplaats er normaal uitziet, en hoe Q er normaal op staat(precies waar de stenen nu dus liggen....)
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 25-10-03 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:10

Ik zou een klacht indienen Tong uitsteken je had toch gezegd dat je naar een wedstrijd moet ? kom op ! ze verplaatsen het maar voor je ofzo Haha!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:12

precies.........het is hun schuld hoor, moeten ze het ook maar weer verplaatsen, je had ze gewaarschuwd!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:16

"zeg jochie, verplaats jij die zooi eens heel snel" Tong uitsteken

dan doen ze 't vast wel. ze hadden beloof om het vrij te laten, moeten ze de consequenties ook maar dragen als ze zich niet aan hun beloofte houden Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 17:22

helaas zijn ze dus al weg!
ze zouden vandaag dus eigenlijk tot ergens in de middag blijven,maar waren al weg toen ik uit mn werk kwam Lips are sealed

ben de foto's aan t uploaden, en had t ff wat opgeruimd maar denk niet dat er een lomp onhandig paard van 1.72 veilig kan staan, hij staat niet zo braaf stil met voetjes wassen helaas....

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:29

je kant t ook zelf gaan verplaatsen Tong uitsteken krijg je spierballen van Schijnheilig

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:33

Ik ben wel benieuwd naar de foto Nagelbijten / Gniffelen .

Altijd vervelend mensen die niet luisteren. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:37

Renske20 schreef:
helaas zijn ze dus al weg!
ze zouden vandaag dus eigenlijk tot ergens in de middag blijven,maar waren al weg toen ik uit mn werk kwam Lips are sealed


Balen zeg, anders hadden ze voor straf mooi even je paard voor je vast kunnen houden. Mocht het niet lukken met afspuiten, kun je altijd nog met emmers in de weer, maar dat is wel weer een gedoe...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 17:41

ja emmers warm water gebruik ik sowieso altijd, maar ik kan hem nu dus nergens vastzetten! das t grootste probleem!

en aan de box vastzetten aan de buitenkant mag niet, dan gaat t water+zeep de tuin in en dan heb ik dalijk hele boze ouders.....(heb mn 1ebericht bewerkt, de foto's staan er nu bij)

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:02

Ziet er ook niet echt veilig uit om daar een paard tussen vast te knopen. Balen zeg Scheve mond.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:12

Wat een zooitje ! Halloo !!! Ziet er niet erg veilig uit, lijkt me geen goed idee om je paard daar tussen te zetten ? heb je geen lief buurmeisje ofzo die je paard even vast wil houden ? Verward

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:20

wat woon jij in een super omgeving zeg zo te zien op de foto's!!!
echt geweldig en oo sorry ja het is lastig die zooi, maar dat komt toch wel weer goed of niet? dan maar een vieze staart op wedstrijd voor 1 x-tje...?

waren het leuke mannen die jullie tuin doen..meestal hebben die mooie spierballen etc etc..??

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:27

Jeetje wat een troep zeg! Hopelijk zijn ze snel klaar ---> inpakken en wegwezen met die hap Tong uitsteken

pmarena

Berichten: 48097
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:28

Tja , ze moeten die spullen toch ergens laten.... of was wat ze allemaal fout hebben gedaan ECHT niet nodig geweest ? Lachen

Wel balen hoor , last heb je er altijd van als er wat moet worden gewerkt Haha! .

Veel succes met wassen & wedstrijd !

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 19:19

het is toch gelukt Lachen

had hem gelongeerd, daarna is ie altijd erg braaf en relaxed, dus heb de losse dingen weggezet(betonblokken zijn zwaar!) en heb planken over t gat heen gezet en er tuinstoelen en van die schragen(die dingen die schilders enzo gebruiken) er voor gezet

heb hem toen daar aan de hand vastgehouden en appeltjes gegeven, toen stond ie heel braaf en lief, ff voetjes afgespoten en toen ie mooi stil stond, heb ik hem vastgezet en zn voetjes&staart gewassen, braaf paardje Lachen


mango: ik mag idd niet klagen over de omgeving waar ik woon! maar t is alleen zo lastig als er een hele oprijlaan is waar ze alle spullen kwijt kunnen, en ze het dan toch nog op de wasplaats neerzetten, want er is ruimte genoeg om het ergens anders kwijt te kunnen(10 meter naar links, dus was ook niet heel veel moeite geweest voor ze)

maar ja gelukkig is het wassen gelukt, en ik kan niet wachten tot alle zooi daar weg is

en er waren idd 2 hele lekkere jongens bij! goed gespierd lichaam en een leuk koppie Vingers aflikken

wendy007

Berichten: 2128
Geregistreerd: 22-01-03
Woonplaats: *Lemmer*

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:51

Wat een l*llo's ik had ze echt de huid vol gevloekt!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:15

Ik neem aan dat je dus telefoonnrs hebt uitgewisseld of niet...??
hihihi ik vind het toch altijd fijn als er toch gewerkt moet worden dat
je tegen iets leuks aan zit te kijken hihiiihi

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:22

Tsss, aso zeg Clown Knipoog ! Maare, wanneer komen ze het afmaken? Kom ik ze lekker een keer bewonderen als ze aan het " werk" zijn! Schijnheilig Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:01

Kun je niet hun baas bellen? Want die mannen hebben duidelijk scheit aan jou en denken dat ze daar kennelijk alles voro het zeggen hebben. Ze vragen nog niet eens iets van te voren.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:03

wanneer komen ze idd weer dan komen we met zn allen 'toevallig' langs hihihiihihihih

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 18:21

vandaag was die oudere man er weer, met een andere jongen(met een erg lekker kontje Knipoog ) ik heb gezegd dat t daar ds in de weg stond, en meteen is ie alles gaan verplaatsen!
eind van deze eek wordt als t goed is alles opgehaald en afgevoerd wat ze niet meer nodig hebben.

ze dachten dat ik er nog wel bij kon om de paarden in de wei te zetten, dat kon idd ook, maar het wassen van een paard werd wat lastiger....nou ja daar had hij niet zo veel verstand van zei ie en hij dacht dat t daar nog wel makelijk kon

idd er was wel ruimte om hem neer te zetten, maar de enige plaats waar ie vastgezet kon worden, zat dus achter die stapels stenen.....

maargoed, t is mooi opgeruimd

morgenochtend zijn ze er weer, wie weet komt er dan wel weer zo'n superlekker ding mee zoals de vorige keer! Tong uitsteken

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 19:00

Gelukkig dat het toch nog gelukt is. Succes met je wedstrijd iig!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:06

Joh, dit valt nog mee Haha!
We zijn hier ruim 2,5 jaar in en om de stallen bezig geweest met verbouwen.
Weet je wat pas lastig is? Als je aan het eind van de middag thuis komt en je erachter komt dat de aannemer een buitenmuur (=achterwand van de stallen) plat gegooid heeft...
Ik kon 2,5 week de paarden niet op stal zetten.
Het was een klein foutje in de planning van de aannemer, de muur moest wel plat maar pas nadat de nieuwe stallen klaar waren... Frusty

Was destijds voor mij wel een goede reden om voor allemaal een mooie nieuwe buitendeken te kopen, het was in oktober Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:35

Ag, maak je niet druk. Van een paar lekkere kerels kun je dat toch wel hebben Knipoog En toch lief dat ze het gelijk op ruimde Knipoog

Alles is goed gekomen zo te horen? Tong uitsteken

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:53

Tippie voor witte-voetjes-stress voor de volgende keer ( mocht die nog komen )

Talkpoeder! Busje talkpoeder bij de hand, hel bult van die zooi in je hand en smeer maar op die beentjes, die gele vlekken kun je er makkelijk mee weg werken en het is niet schadelijk voor het paard Knipoog

Iig veiliger dan in zo'n puinzooi je paard te moeten wassen