ik krijg een tattoo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
DaanCats

Berichten: 1328
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:33

Ik heb oowk 3 tattoo´s als je benieuwd ben laat maar weten via PB ofzo ik stuur wel fotos...kheb ze namelijk niet online staan Tong uitsteken

Pompiedom.....

horsenut

Berichten: 275
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 16:37

Ik heb ook twee tatoos 1 op mijn bovenarm en 1 stijgerend paard op mijn schouderblad, vond het bij allebei helemaal niet zeer doen..

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:44

Ik wil zo vreselijk graag een tattoo erbij van Miro's hoofd maar ik zou eigenlijk eerst eens een tekening moeten laten maken en dan daar vanaf een tattoo... En dan nog bedenken waar Verward Ik heb er al 1 op mijn rechter bovenarm, linker schouder en linker borst Haha! Ik vind aan de binnen kant van mijn enkel ook super mooi of op mijn kuit maar daar moet ik nog ff goed overnadenken Knipoog

**Look where all this talking got us baby!!**

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 11:12

Ik wilde er vroeger ook zo graag eentje, heb al tig keer in de shops gestaan. Nu ben ik toch echt wel oud genoeg en ik heb er nog steeds geeneen .

Heb laatst weer zo'n mooie gezien en ga dan toch weer twijfelen. Ben benieuwd of ik het ooit nog doe. Lachen

Heb je trouwens wel eens van die ouwe omatjes gezien met tattoo's??
geen gezicht hoor Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 18:04

haha daarom ik kan hem nog bedekken he Knipoog als oud omatje ga ik niet met korte truitjes lopen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, pluisje88, Poety en 9 bezoekers