kapot geschrokken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 21:10

Vandaag reed mijn zusje Jopie, en ik zag hem wel wat moeilijk draven, maar niet stokkreupel. ZE haalt hem uit de bak en hij loopt gewoon op 3 benen... Ik ben keihard er naartoe gerend, had hij een enorm stuk hout in zijn ijzer geklemd. Het deed zo'n pijn dat hij er gewoon niet op kon staan. Ben me wel weer gaan afvragen of het echt wel goed is wat ik doe, of zijn hoefkatrol niet erger is, of hij niet gevoeliger is...
En mijn vader stond vanmiddag even bij hem inde bak terwijl ik zijn deken op deed. "Je bent wel een heel erg mooie vent" zei 'ie... Mèn, en dan te bedenken dattie weg moet. Ik weet nu overigens ook wat ik wil (denk ik).. Maar ja, combi met baantje is niet echt mogelijk. Ik ben nogal creatief, dus iedereen hint mij nu dat ik maar naar de kunstacademie moet gaan. Ik zou echt heel graag willen, maar ik wil Joop ook niet kwijt. Wat is wijsheid...

Verder ben ik nog wel gelukkig hoor Lachen Gister feestje gehad, en vanochtend (met zomertijd) een schoolonderzoek doen... Maar het ging wel...

Laui

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 21:17

pfffff moeilijk zeg....wat zou ik doen als ik in jou schoenen stond ik neem aan dat Joop voor jou als Lottie voor mij is en vol zoiets als moon?
misschien ach is ook moeilijk te zeggen.
Ik kan alleen zeggen dat je moet doen wat je gevoel je zegt...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 23:03

zeker schrikken!pfff tja ik weet ook geen oplossing,.....balen is het wel

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 13:08

Is het niet mogelijk dat er iemand je komt helpen met Jopie. Al is het alleen om de aandacht.

Het is natuurlijk ook nog eens geen makkelijk paard maar er moet een goede oplossing zijn Maar je kan volgens mij ook niet zonder hem. Huilen

Hoe is het nu verder met hem Verward .

Gr Pris

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-01 18:37

vandaag heeft hij rust gehad. Hij ziet er wel ok uit, en hij loopt ook wel ok, maar toch.
Ik rijd nu voornamelijk op Voltrack en mijn zusje op Jopie. Voltrack moet 'getemd' worden, en daarna gaat mijn vader hem rijden (ik zie het niet echt voor me dat hij hem dress matig ook schoolt). En dan wil ik me gewoon weer helemaal op Joop storten. Ik kan gewoon maar 1 paard per dag rijden, dus das wel jammer, maar goed, vrijdag heb ik alle tijd, en zaterdag rijd ik hem ook weer. Had hem net een beetje bij gereden, maar door de autorijlessen enzo kwam het er weer niet van. Mijn zusje is heel voorzichtig met hem (ze is zelfs bang) en die kan hem best goed rijden. Op zich is het ook niet zo erg dat hij ff wat minder doet, maar het probleem zit er een beetje in dat ik echt niet weet of ik het wel ga volhouden om mezelf en m'n paard te onderhouden. Misschien wordt ik wel taxichauffeur oid!

Laudie

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-01 15:28

Aangezien ik de vader van Joop ken is hij een paard die er dan wel een beetje misbruik van maakt dat ze bang is.

Zet ze hem wel lekker aan het werk? Dus goed stappen aan de teugel enz... vooral met de hoefkatrol is dat heel belangrijk om zijn gewicht goed te verdelen.

Gr Pris