MIjn zwaaaaare dag, begon met een zoektocht naar Amor

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 19:53

Dromen Toen ik vanmorgen wakker werd was het kwart voor 5, heel ongewoon voor mij aangezien ik vannacht om 2 uur thuis was, en ik dacht wat hoor ik nou, paardenhoeven, nou ja ik zal het wel gedroomd hebben, maar goed loopt om half 8 mijn wekker af heeel fijn maar het idee dat je dan lekker de paarden kan gaan voeren is super! Lachen !! Echt zo'n begin van een typische paarden zaterdag. Mijn paarden staan namelijk aan huis, wat heel erg handig is. Maar goed kom ik bij de stallen mis ik een paard (Amor)... Verward . minder.... ik raak neit zo snel in paniek (ik ben het al van hem gewend) gelukkig! Ik een beetje rondkijken, in de bak... nee was tie ook niet... ik was hem al een beetje aan het uitschelden (in gedachten dan) hoe kan die nou ontsnappen als het zo'nm warme dag wordt, En ik was nog wel leuke dingen van plan vanochtend!!! Hoe kan die sukkel juist nu ontsnappen!!!!! Maar goed ik in de bak, wei, stallen, voerkamer (!!!!!!), overal kijken nergens te zien. Thja wat nu.. Verward ... hij kan niet weg gelopen zijn want het hek van het erf was dicht en hij kan er niet overheen springen, en nu, maar in de wei staan bomen normaal zie je de paarden staan..... dus ik naar binnen naar mijn vriend en ik maak hem wakker Boos! (niet vannuh schat wakker worden, neeh Robert Frusty Amor is weg!!!!!) Zegt hij met zijn duffe kop, jij zei vannacht toen we thuiskwamen dat Amor wel op de wei mocht!!!! Ohhhh slimmerd, zeg ik ja dan is dat niet meteen om 2 uur snachts, jij vroeg wat ga je met Amor doen en ik zeg nou die gaat eerst de wei op. heeft die gek hem op de wei gezet!!!!!!! Tja hij was een beetje wauws vannacht maar oke... Dus ik storm weer naar buiten en ik loop de wei in ligt meneer daar heerlijk helemaal uitgestrekt onder de bomen te slapen Slapen Dromen Slapen Dromen !!!!!!!! Dus ik maak hem wakker, hij kijkt me aan alsof hij wil zeggen " goh dat mag wel vaker zo hoor" Gaaaap !!!!! Nou die heb ik lekekr laten liggen, hij lsiep gelijk weer verder! En ik ben maar gaan voeren inmiddels was het al half 9 alle paarden (nou ja alle ook maar 3) honger!!! En om tegen 11 uur stond AMor voor het hek, waar blijft mijn ontbijt joehoe!!!!!

Maar voor de rest was het best een lekker dag, ik heb een watergevecht met de paarden gehouden, paarden in de bak gezet en de tuinslang aan en spuiten maar!!!!! Ik was volgens mij natter al de paarden maar dat geeft niet, een beetje lol is echt niet verkeerd, voor de rest zijn ze gewassen, en hebben ze allemaal een dagje vrijgehad!!!! Morgen hebben ze ook vrij en maandag begint het leven weer!!!!!! Pling Haha!


Groetjes Ange

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:25

hihi je zal wel geschrokken zijn.
wat een strakke actie van je vriend zeg.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 06:20

grijnz was dat dan het hoefgetrappen idd een fijne ochtend maar jij was ook niet zo helder dan *LOL*
Ik hoop dat het vandaag minder warm is!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 07:28

Wat een actie zeg! Haha! Moest erg lachen om het verhaal. Ben Jurga gelukkig nog nooit kwijtgeweest. Nou ja, wel een keer na een val in het bos, waarna mevrouw er doodleuk vandoor draafde van 'Krijg me nu maar eens weer te pakken...' Rare bok. Maar ja, ben toen wel erg geschrokken, aangezien ik op de weg uitkwam en daar auto's stil zag staan. Gelukkig hadden ze haar niet aangereden, maar alleen tegengehouden. Man, wat was ik kwaad!!! Liep ze op weg naar huis alleen maar te kloten om die dazen die er zaten. Eigen schuld, Jur! Maar ja, het is helemaal goedgekomen tussen ons!!! We're in love again Lovers !
Gaaf ja, je paarden bij huis, heerlijk! Hoop dat over een jaar of anderhalf ook te hebben...effe afwachten! Iloon

Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 11:00

Tja Amor is altijd zo geweest, hij is ongeloofelijk ondeugend en eigenwijs, maar ik kan wel om hem lachen, ik ben zelf smorgens ook niet zo helder duz Haha!