Speciaal voor Sanderijn!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 12:57

Vanmorgen al "onwijs vroeg" opgestaan om met Mika aan de slag te gaan, omdat het vandaag volgens de voorspellingen nog warmer zou worden dan gisteren, vond ik dat ik het Mika niet kon aandoen om midden op de dag te gaan longeren...

Dus we waren om 8 uur al in het bos... Gaaaap
Mika stond al vanaf woensdag stil, dus eigenlijk verwachte ik wel het nodige "vuurwerk", maar ze was zoooo braaf... Lovers Dan heb ik dat ook wel heel anders meegemaakt met haar!
(zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=10&11)

Ze was echt heel lief, normaal wil ze dus echt niet rechtsom lopen met longeren, vraag me niet waarom niet, maar rechtsom is een drama, steigeren, bokken, snel omdraaien en dan keihard linksom gaan lopen, maar vanmorgen was het echt super!!!!
Afgelopen dinsdag en woensdag hadden we haar ook behoorlijk aangepakt om die geintjes af te leren, en het lijkt er nu toch op dat het heeft gewerkt... Sigaar

Zoals het nu gaat heb ik echt niets te klagen, helemaal niet! Nu kunnen we tenminste de overgangen met de daarbij behorende stemcommando's goed gaan oefenen.

Thuis heb ik haar even lekker afgespoeld en drooggestapt, en daarna mocht ze als beloning een paar uurtjes bij de geiten in het grote bos, daar staat zoveel gras, dat ik haar er af en toe maar eventjes inzet, ik durf haar daar echt niet lang te laten lopen, want ze staat constant met de kop aan de grond te eten!

Al met al was het een zeer geslaagde ochtend!

Groetjes Sonja

ps Was dit wat je verwachte Sanderijn???*grin*


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-08-25 14:05 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 13:02

he fijn dat het goed ging.

Dat heb je toch wel met paarden he? gaat het een tijdje helemaal niet. dan weer een tijdje goed en dan krijgen ze weer een terugval en denk je "^&*(^(*&)*(?"
maar goed nu gaat het goed en daar moet je maar van genieten

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 13:43

ah wat goed van je!!!!!jaaaa zo wil ik het hebben!*grin*nee echt ben blij dat het zo goed ging vanmorgen.way to go girl!

soms is het beter om te zwijgen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 17:16

fijn is dat he? weet je weer waarvoor je het doet!
ja das echt lekker!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BranwenGC, Kla4tje, Laibadji, Mark0919, Sanet, SunnyHorse en 53 bezoekers