Afgestoten veulen van 6 maanden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:00

het zal ook wel niet zijn dat nu juist dát veulentje een groot gevaar is, maar het is op een school dat het goede voorbeeld moet gegeven worden he? maar neen, jij kan daar niets aan doen Knipoog

sharir

Berichten: 2576
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:24

sorry hoor maar een dood veulen op de mesthoop gooien kan echt niet. Op welke school zit jij eigenlijk. Want ik geloof niet dat zoiets gebeurd. als het veulen afgestoten is komt de dierenarts. En dan wordt er gelijk iemand gebeld voor het afgestoten veulen. En je kan niet zomaar een veulen opensnijden.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 12:05

Sharir ze hadden het gebruikt in de les.....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:28

Dan had het evengoed netjes afgevoerd moeten worden.

En nog iets: niet alle mest komt op het weiland terecht. Er worden ook champignons op gekweekt. Dus misschien eet jij over een week of drie wel champignons die gekweekt zijn op de mest van jouw school waar het veulentje in is verstopt. Misselijk

Brr, moet er toch even niet aan denken ...Lips are sealed

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 12:47

Ja mensen ik kan er ook niks aan doen he...
Ik beslis er ni over wat er met het veulentje gebeurt...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:51

Je kunt het in ieder geval wel tegen je mentor zeggen. Misschien is dit wel een actie geweest van een paar personen, en weten er anderen (die wat meer in te brengen hebben) er helemaal niets van af?

Weet je Tessake, het is aan jouw om daar met iemand over te praten. Ik heb helaas te vaak gezien dat mensen hun kop in het zand staken en hun schouders ophalen van : tja kan er ook niets aan doen, en wat zou het nou uitmaken als ik er wat van zei?

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 13:10

Maar ik weet dus niet welke leraren hier voor verantwoordelijk zijn...
En ik ben er heel zeker van dat ik er geen les van krijg en dat ze mij ook niet kenne...
Maar ik zal zien wat ik kan doen, maar ze gaan er toch niks aan doen denk ik

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:15

Ook al gaan ze er niets aan doen, je hebt het wel gemeld. En als je mentor het doorgeeft, zal er in de wandelgangen en tot in de hoogste instanties melding van worden gemaakt.

Moet ik je eraan herinneren wat er na het geval Dutroux is gebeurt in Belgie? Je sloeg steil achterover wie er allemaal van wist, maar gebeuren deed er niets.
Waarom?
Omdat iedereen zijn mond hield.

.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:26

Cassidy schreef:
Ook al gaan ze er niets aan doen, je hebt het wel gemeld. En als je mentor het doorgeeft, zal er in de wandelgangen en tot in de hoogste instanties melding van worden gemaakt.

Moet ik je eraan herinneren wat er na het geval Dutroux is gebeurt in Belgie? Je sloeg steil achterover wie er allemaal van wist, maar gebeuren deed er niets.
Waarom?
Omdat iedereen zijn mond hield.

.


kom, kom cassidy, dutroux....!! is dit er niet een beetje heel erg bij de haren bijgesleurd?? zo kunnen we ook met 'nederlandse modder' beginnen gooien hoor.
waar slaat dat nou op!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 18:10

Het gaat niet om dutroux, het gaat niet om een belg (dus niet zo snel op je tenen getrapt). Cassidy haalt alleen een vergelijking aan waarbij iedereen zijn mond hield. Hoef je je als belg zijnde niet gelijk aangevallen te voelen omdat Dutroux toevallig een belg is.
Verder hoort een dood dier "gewoon" door de ruimingsdienst (kan er even niet opkomen hoe het heet) opgehaald te worden, en zeer zeker niet op de mesthoop.
Krijg zo erg mijn twijfels bij zo'n school, die het goede voorbeeld zou moeten geven

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 18:28

stef schreef:
Het gaat niet om dutroux, het gaat niet om een belg (dus niet zo snel op je tenen getrapt). Cassidy haalt alleen een vergelijking aan waarbij iedereen zijn mond hield. Hoef je je als belg zijnde niet gelijk aangevallen te voelen omdat Dutroux toevallig een belg is.
Verder hoort een dood dier "gewoon" door de ruimingsdienst (kan er even niet opkomen hoe het heet) opgehaald te worden, en zeer zeker niet op de mesthoop.
Krijg zo erg mijn twijfels bij zo'n school, die het goede voorbeeld zou moeten geven



dáár waren we het zonder meer over eens, zie mijn eerdere berichten

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:35

ingeo"]
[quote="Cassidy schreef:
Ook al gaan ze er niets aan doen, je hebt het wel gemeld. En als je mentor het doorgeeft, zal er in de wandelgangen en tot in de hoogste instanties melding van worden gemaakt.

Moet ik je eraan herinneren wat er na het geval Dutroux is gebeurt in Belgie? Je sloeg steil achterover wie er allemaal van wist, maar gebeuren deed er niets.
Waarom?
Omdat iedereen zijn mond hield.

.


kom, kom cassidy, dutroux....!! is dit er niet een beetje heel erg bij de haren bijgesleurd??
[/quote]


Nee, dit is niet aan de haren erbij gesleurd. Misschien wat overdreven maar met een goede reden: namelijk om jullie allemaal wakker te schudden. En gezien je reactie is het me gelukt ook. Waarom voel je je aangevallen? Ik kom vaak genoeg in Belgie, en erger me vaak genoeg aan de mentaliteit van "laissez faire". En die trend heb ik in dit topic ook waargenomen. Dus even wakker worden allemaal!

Citaat:

zo kunnen we ook met 'nederlandse modder' beginnen gooien hoor.
waar slaat dat nou op!


Ik beweer niet dat het in Nederland allemaal zo goed is en zo netjes gaat. En ik ben de eerste die daar wat van gaat zeggen. En voor de rest kijk ik uit naar de Nederlandse modder waar je mee wilt gooien. Ben wel benieuwd wat onze zuiderburen ervan te zeggen hebben.

Dus: go your gang Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:03

ha, maar dat is het juist, ik ben helemaal niet van plan om met wat voor modder dan ook te gooien, weet wel leuker dingen.
en wat betreft die 'laissez faire' : wie is er hier in dit topic uitvoerig op in gegaan dat deze werkwijze HELEMAAL niet klopte?? nog even herlezen misschien, ik heb er ook maar een berichtje of 4 à 5 aan gewijd.
daar lees je snel over natuurlijk Haha! .

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 20:19

Cassidy bedoel je met mentor een klassenstitelaris?
Als dat zo is heeft het toch geen zin dat ik het er tegen zeg, want we hebben als klassenstitelaris de lerhares van lo en de school en de manege zijn 2 werelde appart geloof me. Het heeft veel meer zin als ik het zeg tegen een leraar op school, als ik daar de kans voor krijg zal ik het doen maar het is eigenlijk wel al telaat als ik terug kom want het is nu een week vakantie en als ik terug kom is de mesthoop allang terug leegemaakt...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:46

Tessake schreef:
Cassidy bedoel je met mentor een klassenstitelaris?
Als dat zo is heeft het toch geen zin dat ik het er tegen zeg, want we hebben als klassenstitelaris de lerhares van lo en de school en de manege zijn 2 werelde appart geloof me. Het heeft veel meer zin als ik het zeg tegen een leraar op school, als ik daar de kans voor krijg zal ik het doen maar het is eigenlijk wel al telaat als ik terug kom want het is nu een week vakantie en als ik terug kom is de mesthoop allang terug leegemaakt...


Zet het op papier, schrijf een brief. En zelfs als er geen bewijs meer is...als jij het aangeeft dat het is gebeurt, en dat zoiets toch echt niet kan, dan gaan er zeker stappen ondernomen worden. Neem dat maar van mij aan. Ook als jij het niet ziet, als jij stennis schopt, gaat dat als een lopend vuurtje die school over.

En als jij je klassenstitelaris niet vertrouwd, dan stap je toch naar de volgende? Ik krijg de indruk dat je als de dood bent voor je leraren. En dat is dus iets wat je beslist uit je hoofd moet zetten, maar wat helaas in Belgische scholen erin wordt geramd. Zo onder het motto van: een leraar spreek je niet tegen. En dan is mijn vraag: waarom niet?

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 21:05

Cassidy ik heb dus helemaal niet gezecht dat ik mijn klassenstitelaris niet vertrouw maar dat die van de gewonne school is en niet van de manegen en geloof met de leraaren van de gewonne school hebben niks temaken met de manege en omgekeer.....
Ik denk dat ik dus maar een brief ga schrijven, niet omdati k schrik heb van mijn leharen want dat is totaal niet ze zijn allemaal super los. en dat dat motto van jou klopt dus echt niet he!!!!! Toch niet in de 3 scholen waar ik gezeten heb. Maar ik ga dus een brief schrijven omdat ik niet als klikspaan wil overkomen op school, ben vroeger vaak gepest geweest en wil apsolut niet dat het weer gebeurt!!!