Beetje laat,maar we hebben de sleutel.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Beetje laat,maar we hebben de sleutel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 17:07

Maandag was het zo ver.We konden de sleutel eindelijk gaan halen.Na ruim een half uur later en een hoop geld lichter konden we eindelijk zeggen dat we een eigen huis hebben.Zijn gelijk ons uit wezen schrijven.Wat ook een drama was ivm dat de oude bewoners nog ingeschreven stonden op "ons"adres.Dat is in onderzoek gezet dus opgelost.
We waren beide heel de dag vrij die we gelijk zouden benutten met behangtrekken.Dus op naar ons huisje.
Nou 1 groot drama.Werkelijk waar.
Alles wat niet gedaan moest worden was wel gedaan en het meeste wat wel gedaaan moest worden was niet of slecht gedaan.
We hadden getekend voor van die schrootjes in de hal en 1 muur in de woonkamer.kapstokhaken(mooie leeuwenkoppen)en de nis zou blijven in de woonkamer.Nou dus niet alles was weg en de nis was omgebouwd tot kast.
We zijn die dag dus weer gelijk gaan bellen naar de woning bouw en later is er een man geweest en is het uitgaan zoeken.Conclusie schrootjes,kapstok haken en nis krijgen we dus niet terug.
Ze komen wel volgende week alles stucen(schrijf je dat zo?)en dingen repareren en nieuwe tegels in de keuken plaatsen.
Onder tussen is al het behang van de muren en gaan we de komende dagen maar vast beginnen met de posten en deuren schuren.En maar vast wat plafonds witten.Meer kunnen we eigenlijk niet doen ivm die werklui die nog moeten komen.
Hopen volgend weekend de muren te kunnen verven zodat we verder kunnen met de posten.Maar dat is hopen.
foto's krijg ik er op dit moment niet op maar hopelijk volgen die snel.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:42

Jemig das balen zeg van die nis/kast... nou als we moeten helpen met iets geef je een gil he?

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 19:35

vreselijk vind ik het om te klussen in huis, ik hoop dat jij er wel plezier aan beleeft en dat je gauw "over"kan

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 20:18

Gefeliciteerd Haha!
Vreselijk he? Dat ze zich allemaal niet aan hun afspraken houden, weet er helaas alles van inmiddels Lips are sealed
Voor zover ik weet is mijn etage iig wat dat betreft nog wel in orde, maar verder.....
Maar goed, succes ermee!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 08:54

Tuurlijk gil ik dan viv.
Nou begon er met veel pleizer aan maar das nu toch wel over.Ik voel me al niet echt 100% dus dan is dat klussen extra vermoeiend,maar we weten waar we het voor doen.
Ja baalde er ook echt van richtje maar ja dat zijn dingen daar doe je niks aan.Kon je er maar wat aan doen.Maar goed we krijgen nu wel nieuwe tegels in de keuken en die zouden we eerst niet krijgen.Dus dat scheelt weer.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:39

GEFELICITEERD!!!!!!!! Haha! Haha!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 21:11

Megantjuh schreef:
GEFELICITEERD!!!!!!!! Haha! Haha!



Dank je wel.