Lois was een beetje verliefd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 11:27

Ik ben nu sinds tweeenhalve week aan het stappen met Lois aan de hand en hij gedraagd zich echt super. Alleen gisteren ging het eventjes mis.
Een stalgenootje was bezig op het buitenterrein met haar tinker. Toen Lois in de gaten had dat daar een andere pony stond verstijfde hij helemaal stak zijn neus in de lucht en wilde geen pas meer verzetten. Ineens sprong hij weg en begon om me heen te dribbelen. Gelukkig was hij weer snel voor rede vatbaar en bleef hij netjes naast met met 4 beentjes op de grond. Maar de hele tijd bleef hij onrustig en fleemde.
Ik dacht aanvankelijk dat hij misschien schrok van een bont paard, maar hij had de pony toch wel vaker gezien. Later stond de pony met eigenaresse op de spuitplaats en toen bedacht ik me ineens iets Pling . De pony bleek een merrie te zijn er erg hengstig Lovers . Die arme Lois heeft natuurlijk ook wel eens zin in een verzetje maar helaas voor hem gaat dat niet meer *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:00

agossie... en hij wil zo graag Lovers
*LOL*

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:02

Toen ik mijn Ozabel kocht en bij Mersedess op de wei zette was ze hardstikke hengstig. Dus hij weer hengst. Hij heeft haar de hele dag lopen dekken (eerste keer van de zijkant, grinnik) en na die dag had ie zo'n spierpijn, dat hij het nooit meer in zijn hoofd gehaald heeft. Hij heeft er drie dagen moeilijk van gelopen hihi

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:02

Hihi...arme Lois Knipoog Ik heb medelijden met hem hoor *LOL*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:45

aguttie een echte kerel zonder ballen.hihi.misschien moet ie eens een nep verzetje uitproberen?dan weet ie dat het écht niet lukt in zijn toestand Haha!