Wat moet ik nou...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Wat moet ik nou...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 10:35

Een jaar geleden werd mijn fjordenmerrie verkocht. Het was echt een schatje en je kon er alles mee doen maar bij het rijden luisterde ze niet goed. Ik kon er wel een beetje mee in de bak rijden enzo, dat ging aardig goed maar geen lange buitenritten en dat was wat ik wou. In plaats van Hedda (zo heet ze) heb ik nu Kasper. Heel gaaf beest echt helemaal top!
Maar ik mis Hedda echt verschrikkelijk! In het begin ging het nog wel maar nu word het steeds erger, ik zou haar zo graag terug willen maar ik weet dat dat niet kan! Ik denk ook vaak aan haar en hoe het zou zijn als ze weer bij mij was. Ook dat ik er nu heus wel wat mee kan doen als ik hard met haar werk. Ben nu wat groter en ouder en heb dan ook wat meer controle over een grotere pony.
Het is helemaal verschrikkelijk als ik andere fjorden zie enzo... dan zie ik het al voor me: Ik op Hedda.
Het was echt de goede beslissing om haar te verkopen, ik ben echt blij met Kasper maar toch mis ik haar zo erg!
Is dit normaal dat ik haar nu nog zo verschrikkelijk mis en zelfs terug wil? Wat zou ik er aan kunnen doen of gaat het vanzelf over?
Zelf weet ik het gewoon niet meer... Verdrietig

Liefs Nadine


Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 10:37

Sh*t, dit hoorde eigenlijk bij paardenpraat!!! Sorry!!!

DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:17

Van RP naar PP.

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 12:21

Oke, bedankt! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, ImkeTarek, Jihama, mmajar, Plus_en_Min, Telpeva en 79 bezoekers