Killian moet een tijdje blijven in Utrecht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:30

Zo simpel als ik het nu stel ligt het ook niet, dat weet ik, maar die Joop de Jong hééft niets te willen, hij heeft een ondeugdelijk paard gelevert en heeft daarmee niet aan zijn verplichting voldaan, zo simpel ligt dat. Dit kun je gaan afdwingen bij de rechter, maar de meeste handelaren zullen het zover niet laten komen.

Nu weet ik weer waarom ik de studie heb gekozen die ik doe Schijnheilig

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 20:02

Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt, ut was niet mn eigen paard maar van iemand anders, die is er nu een jaar mee bezig, maar het is dat dat paard gewoonweg een wereldknol is en de sterren van de hemel af kan lopen anders was diegene er allang meegestopt, zij had dat paard ook nog maar net maar ook steeds een stukje verder het been verdoven en dan kijken wat er mis was, bij dit paard was het ontstoken kootbeentjes geloof ik, maar geloof mij maar het is een hele lange weg die je moet gaan en kost veel geld om het paardje goed te krijgen, als je het er voor over hebt wens ik je heel veel succes en zo niet kan ik het heel goed begrijpen!

groetjes Saskia

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 23:05

De handelaar neemt Killian terug!!!
En...ik krijg mn geld terug!!!
Heel goed natuurlijk maar ik vind t wel heel moeilijk!!!
Groetjes Monique.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 23:11

Ik ben blij voor je!!

Als je echt helemaal weg bent van Killian en je kunt dit niet vergeten, kun je hem misschien laten terugkopen maar dan voor een veel lager bedrag natuurlijk!

Succes!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 23:15

Jippie, dank je.
Ik ben wel heel verdrietig maar t is wel beter zo, ik had al zoveel in die korte tijd voor hem gedaan!!!
De handelaar zet hem nu eerst op rust, dus dat is wel goed!!!
Groetjes Monique.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 00:14

Hoi Monique,

Toch wel gefeliciteerd hoor! Ik snap dat je het moeilijk vindt, maar naar mijn idee is dit het beste. Jij wilde graag dressuur kunnen rijden en dat zou met Killian moeilijk zijn geworden. Veel succes bij het zoeken naar een nieuwe pony en laat je niet verleiden die weer bij diezelfde handelaar te kopen.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 00:23

He Monique,

Wat goed dat je er nu eindelijk uit bent met die handelaar! Maar ik begrijp wel goed dat het toch heel moeilijk voor je is om hem weer terug te doen. Maar wees eerlijk voor jezelf en bedenk goed waarom je dit paard hebt gekocht en dat hoe banketstaaf het ook is, van Kyllian kan daar helaas niet aan voldoen hij niet goed loopt. Heel veel sterkte ermee.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 12:55

Bedankt!!! Ik ben vandaag toch nog even naar Utrecht gegaan om afscheid te nemen.
Ik twijfelde eerst of ik het zou doen maar ik ben blij dat ik het gedaan heb, ik heb toch even afscheid genomen, wel heel pijnlijk!!!
Groetjes Monique.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:45

fijn voor je dat er eindelijk een einde gekomen is aan je radeloos-/machteloosheid of hoe je het wilt noemen, die handelaar blijkt dus ook een mens te zijn dus dat geeft de burger weer moed

Mirjam

Berichten: 739
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:20

Fijn voor je dat de handelaar Kilian heeft teruggenomen. Nu voel je je er misschien nog rot over (richting Kilian), maar je kan nu op zoek gaan naar een goede pony waar je lekker mee kan dressuren.

Veel sterkte!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 09:01

Heel rottig voor je, maar wel de meest verstandige beslissing, ook al voelt het misschien nog niet zo.

Er zijn nog heel veel leuke paarden te koop, waar je net zo dol op zult zijn. succes!

Mieke