Mijn Idols-dagje :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:39

Oehhh krijg het koud als ik naar je kijk ( en grbml wat ben jij slank Boos! Knipoog )
Jammer maar toch goed gedaan! Op naar Idols 3!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:42

Eey wat jammer dat je niet door bent, ik ook niet trouwens, maar boeie!!
Wij hebben vanavond nog voor de deur een kerstliedje moeten zingen trouwens.. Last Cristmas ofzow.. *jaa me engels is slecht, net zoals mn lederlants* En we hebben een wave gedaan buiten van voor naar achter.. enneuhmmm we deden van voor naar achter van links naar rechts en dat werd dus allemaal van boven op t balkon opgenomen.. daar waar dat idols bord hing weet je wel.. Ik ben benieuwd of Jingle bells op tv komt

Heb jij ook nog gelachen voor de grote spiegel op de toiletten.. Daar zat dus een camera in *LOL* Ik heb er nog ff heel gek voor gedaan, was wel leuk.. Iedereen baalde trouwens bij ons, want dr waren geen andere spiegels dus ze moesten er wel in kijken *LOL*

volgend jaar ga ik trouwens ook gewoon weer Lachen
Laatst bijgewerkt door Joyce1988 op 18-10-03 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 23:42

Leuk verslagje en leuke outfit!
Jammer dat je niet door bent maar wie weet komt er nog wat uitrollen
en je jury commentaar was ook positief!niet zo negatief als je soms zag op tv dus volgende keer zit je er vast bij!
Misschien kun je hennie huisman nog proberen Lachen

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 00:11

Echt jammer dat je ook niet doorbent.. na ja, volgende keer maar weer dan?! Haha!
Alleen al om het mee te maken is super! OK dan!
Ze zeiden trouwens ook bij mij, jammer maar nét niet goed genoeg, dus ja mss volgend jaar. En ik heb die kaartjes die ik hier en daar in mn handen kreeg gedouwd van andere talentenshows ed nog even gecheckt, maar de meesten moet je dikke euro's voor neertellen!
Na ja, ik ga eerst maar eens op zangles, misschien dat dat eerst wel een heel goed plan is... En mn moeder wil de lessen zelfs betalen.. OK dan!
*hopen trouwens dat dat met dat R&B nog wat word!*
Ps, super cwle outfit ook! Cheese! OK dan!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 01:07

Zo hee, wat een hakken!
Je ziet er leuk uit die die foto!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 02:39

Bedankt voor de leuke reacties Haha!

Volgens mij werd het commentaar gewoon praktisch bij iedereen gebruikt, wellicht plakken ze 'echt' jurycommentaar achteraf erbij *LOL* Laten we het maar niet hopen Haha!

Thanx ook voor het leuke commentaar betreft m'n outfit Knipoog Aan m'n outfit kan het iig denk ik niet gelegen hebben, dat zat wel oké, ik heb er een boel rond zien lopen met outfits waarmee ik niet eens zou durven te verschijnen op TV *LOL* Er waren meerdere die nogal gecharmeerd waren van mijn schoenenkeuze, maar volgend jaar blijven de pantoffels aan totdat ik binnen ben Tong uitsteken Haha!

Oh ja, ik ben volgens mij blij dat ik daar niet naar het toilet ben geweest, met die spiegels. Wel grappig want m'n begeleiding is wel geweest en wilde niet op de camera, dus misschien komt die stiekem alsnog voorbij op TV Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 02:45

Mayo schreef:
Oh ja, ik ben volgens mij blij dat ik daar niet naar het toilet ben geweest, met die spiegels. Wel grappig want m'n begeleiding is wel geweest en wilde niet op de camera, dus misschien komt die stiekem alsnog voorbij op TV Haha!


Ik heb er voor staan zingen, springen, dansen en staan gek te doen... Ik wil juist op TV Alleen niet met mn liedje, want dat was nogal vals Bloos! maar van hoe ik in de wc deed.. kwil dan liever dat dat op tv komt Haha!

Je begeleider komt er misschien wel NIET op omdat ze zelf geen auditie deed.. en dus geen sticker ophad..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 02:50

Ach, ik hoop dat van jou alles uitgezonden wordt, nu word ik wel heeeeeel nieuwsgierig *LOL* Tong uitsteken

Of ik van mezelf alles uitgezonden wil hebben, geen idee. Jingle Bells ging heerlijk fout, ontzettend lachen (als je erbij was iig Haha!) en m'n auditie, tsja, kan zijn dat ik het wel terug wil zien, maar ook dat ik het niet terug wil zien, naarmate het verschrikkende *LOL*

Laten we het hopen voor m'n begeleiding Haha! Anders moet ik namelijk heel hard iemand uit gaan lachen Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 03:00

Ik hoop dat van mij niet alles word uitgezonden whaha. Ik ben benieuwd naar Jingle Bells en naar ons kerstliedje Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:04

Petje af dat je gegaan bent en zo'n prestatie hebt geleverd hoor! Die eerste foto is echt cooool! *LOL* Ben erg benieuwd of je nog op tv komt!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 10:41

jammer dat je niet door was.
maar ach volgende keer ebter enne hou dan wel je pantoffels aan dan kom je vast en zeker op tv.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:30

Erg stoer dat je meegedaan hebt! Ik las in je msm al dat je het niet gehaald had, maar ja gescout worden is natuurlijk ook erg gaaf, misschien heb je daar meer aan dan een Idols contract Lachen

En idd volgend jaar lekker je pantoffels aanhouden, dan kunnen we je zeker zien op tv!

jessielover
Berichten: 229
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 12:57

hey mayo
nou dat je t durft is al HEEL wat!
maar binnenkort wil ik wel ff een liedje van je horen hoor Tong uitsteken
Nou je kan trots op jezelf zijn
doei doei x Jooske

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:08

poging gedaan je te bellen want mijn tel. doet weer raar, maar jammer dat je niet door bent. De repetitie bij mij thuis was nl geweldig Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 13:17

Bedankt babes voor de lieve reacties Knipoog

En Merilyn, jij in het bijzonder bedankt! Zonder jou had ik deze ervaring dit jaar niet gehad Knipoog OK dan!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:36

Super dat je dit durfde!
Jammer dat je niet door bent, maar als je er zelf een goed gevoel aan over hebt gehouden, dan zit het helemaal goed! Volgend jaar weer.

Je outfit vind ik echt super! Niet te overdreven, gewoon mooi wat goed bij je past!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 16:13

Nou ja ik zei het bij een ander ook al, maar wees blij dat je er niet door bent. De voorwaarden laten geen ruimte voor eigen creativiteit open, als zogenaamde idol ben je een slecht verdienende marionet van de platenbazen.

Zo'n mooie meid als jij kan er toch ook wel zonder al die poespas komen? Waar een wil is, is een weg....succes ermee!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 23:46

Thanx voor jullie leuke reactie Haha! En idd volgend jaar weer, we blijven het proberen

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:11

ik moest voor de camera met een idolssticker op mijn kont met mijn kont voor de camera (!!!SCHAAM-ALERT!!!) gaan dansen... met mijn armen omhoog rondjes draaien en een gekke bek trekken... de cameraman zeek in zijn broek van eht lachen Knipoog

Wel leuk dat je mee hebt gedaan. Ik was ook niet door hoor.
gewoon weer proberen Knipoog

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 09:38

Super stoer Mayo! OK dan!

Ik had het niet gedurft!

Jammer dat je niet door bent, miss volgende keer beter.. en wie weet wordt je nog gebeld..

En die foto's... erg schattig.. vooral die pantoffeltjes.. hahahah! Tong uitsteken

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 10:16

ilovehorses4ever"]
[quote="Mayo schreef:
Oh ja, ik ben volgens mij blij dat ik daar niet naar het toilet ben geweest, met die spiegels. Wel grappig want m'n begeleiding is wel geweest en wilde niet op de camera, dus misschien komt die stiekem alsnog voorbij op TV Haha!


Ik heb er voor staan zingen, springen, dansen en staan gek te doen... Ik wil juist op TV Alleen niet met mn liedje, want dat was nogal vals Bloos! maar van hoe ik in de wc deed.. kwil dan liever dat dat op tv komt Haha!
[/quote]

Owjeeej.. Ik hoorde laatst dat er bij ons in Eindhoven ook een camera achter de spiegel zat. Bloos! Ik had 3 begeleiders mee.. Schijnheilig En 2 daarvan waren lekker aso bezig voor de spiegel.. Namelijk een bus rexona deo gejat. *LOL* Dat wil ik wel terug zien op tv.. "stop in je tas dan!" "nee doe jij" Bloos Tong uitsteken