Dit was echt raar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-01 22:59

Ik ging bij ons achter naar het weitje samen met mijn 2 vriendinnen die ook hun paardjes meenamen. Ze stonden met zijn 3tjes in de wei, dit hadden we overigens al vaker gedaan. Het was nog licht en we besloten ze er na een halfuurtje uit te halen. Anders werd het donker enzo. Dat ging dus niet. Mijn paard rende de hele tijd weg en we kregen haar echt niet te pakken. Hebben we een anderhalf uur geprobeerd maar we kregen haar niet. Het was ondertussen al erg donker geworden en het barste van de vliegen. Toen raakte we toch wel een beetje in paniek. Ze werd helemaal gek en ze rende steeds op ons af en dan rende ze weer door. Ze ging achter het paard van me vriendin aan en die wou ze trappen. Dan ging ze weer rondjes galoperen. Dus toen had een vriendin hulp gehaald bij de manege en die kwamen snel met de auto er naar toe. En alle andere mensen van de manege kwamen ook kijken. Gelukkig kreeg toen iemand haar te pakken en zijn we terug gegaan. Maar ik was wel heeeel erg geschrokken dat ze zo deed. Had ik niet verwacht want dat had ze nog nooit gedaan. Ze kwam altijd naar je toe enzo. Toen we terug kwamen zaten ze helemaal onder de bulten van de muggen dus toen hebben we ze goed nagekeken. Gelukkig staat ze weer in de stal en is alles weer goed gekomen want ik was heel erg geschrokken...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 23:05

ja een paar keer goed gestoken kunnen sommige paarden helemaal 'wild'van worden,heb dit weleens vaker meegemaakt........