k*t he wat eng om te zien

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 16:39

ik was klaar met rijden t veulen stond in stal niks aan de hand , ik wou net de deur opendoen zodat t veulentje weer de wei in kon,hoorde ik ineens wat ik keek richting de deur springt het veulen over de deur (de deur is ongeveer 1.55 want ik kan er niet eens over heen kijken en ik ben 1.52) de voorbenen kwamen en netjes overheen maar de achterbenen had ze niet hoog genoeg opgetild dus stootte ze zich tegen de rand en had een paar wondjes waren wel diep maar de dierenarts kwam toch voor mijn arme paardje dus heeft ze die goed ingesmeerd met antibiotica en en een prikje heeft ze gehad ( geen idee wat voor ) nu rend ze weer lekker rond in de wei
groetjes en bokjes
siouxsie
(misschien was medisch een beter forum geweest maar ach)

_________________
PAS OP!!!!!!!!!!!( @ @ )PRIKKELDRAAD.......
*-*-*-*-*-*-*-*.o00o(__)o00o.-*-*-*-*-*-*-*-*
auw.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: siouxsie op 2001-08-21 16:40 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 17:10

Barley is een keer over een kruiwagen gesprongen. ze waren aan het uitmesten en Barley stond nog gewoon op stal. Ze zette de kruiwagen voor de deur. uit stilstand sprong ze maar ook zij haalde het niet. Gevolg:twee wonden aan de achterbenen. gelukkig geneest het erg goed. je ziet er nu al haast niets meer van.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 18:11

owja dat ken ik
(dat vond ik al hoog voor een veulentje van 4 maanden)
groetjes siouxsie

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 19:59

Mijn vorige paardje is zo ook eens op de staldeur gesprongen en hing vast. Ik was volle paniek en aan het wenen maar ze is toch zelf losgeraakt en had niks,maar goed dat jou veulentje ook niks ernstig heeft.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 20:56

misschien een banketstaaf opmerking maar wees maar blij dat ze het niet gehaald heeft want anders zal ze het iedere keer opnieuw gaan doen.
mijn pony heeft dat eens een keer met de omheining in de wei gedaan, dat waren houten planken en daar zeilde ze zo overheen, iedere keer weer. tot ze in een wei mer prikkeldraad ( Huilen ) kwam te staan en het weer deed, ze knalde vol in de draad, had verschillende wonden maar heeft het nooooooit meer geprobeert.

maar gelukkig genezen wonden errug snel, en vooral bij veulens

greetzz debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 21:00

ja maar ze bleef niet staken achter de deur maar alleen stootte alleen
maar eerlijk gezegt denk ik helaas wel dat ze t nog een keer doet daar is zei echt iemand voor
groetjes en bokjes siouxsie

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 21:54

oef dan heb je echt een probleem...

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 22:07

ja maarze staat samen met haar moeder s'nachts op stal en ik denk niet dat ze eruit springt als har moeder er bij is
groetjes en bokjes
siouxsie

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 22:12

Poe, wees blij dat erg niks ergs is gebeurd...........voor hetzelfde geld donderde ze eroverheen...........heb het een keer gezien, is echt geen pretje. Daisy sprong ook altijd over de deur heen ( mijn oude shet) maar die vouwde haar beentjes er lenig overheen, keek even naar wat er achter de deur te doen was, en gaf het maar weer op.. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daaf4ever, DayDream21, Dirkje_Nero, Flip, K_nolan, knockout1, lies_sparkle, lissssan, marit34, midori, paardje2013, Padoertje, pillow, Ponytante, Relserk, Syzygy, xamberr en 144 bezoekers