behoefde aan paardrijles in dronten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_chico_

behoefde aan paardrijles in dronten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 16:06

hee, ik weet niet of het hier goed staat, anders sorry daarvoor :)

volgend jaar wil ik hippische bedrijfskunde gaan studeren in dronten. Op dit moment doe ik ook de orun niveau 2 opleiding tot instructeur :) als ik volgend jaar in dronten ga wonen zou ik mijn pony,s graag mee willen nemen. Vandaar mijn vraag, zijn er mensen geïnteresseerd in rijles in dronten? (of omgeving) dan kan ik rekening houden met het zoeken van een stalling :) mocht er helemaal 0 interesse zijn ga ik voor een plekje zonder bak :) ik hoor graag van jullie! Groetjes lotte

_chico_

Re: behoefde aan paardrijles in dronten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 00:01

Niemand?

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:06

Veel mensen die hun eigen paard meenemen naar de opleiding zullen een nieuwe instructeur nodig hebben, maar de vraag is of ze les willen van een studie genootje of dat ze zich daar te goed voor voelen. Dat is altijd lastig.
Er is wel een manege waar je eens kunt vragen. Heb er ooit een les gezien en ze hebben dringend behoefte aan een betere instructeur geloof ik. :x

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 20:56

Gypsy schreef:
Veel mensen die hun eigen paard meenemen naar de opleiding zullen een nieuwe instructeur nodig hebben, maar de vraag is of ze les willen van een studie genootje of dat ze zich daar te goed voor voelen. Dat is altijd lastig.
Er is wel een manege waar je eens kunt vragen. Heb er ooit een les gezien en ze hebben dringend behoefte aan een betere instructeur geloof ik. :x

Dankjewel :) Welke manege is dat dan? Flevomanege ofzo?
Ik zal even kijken!

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:08

Ik werd door iemand gewezen op dit topic.

Er is altijd behoefte aan goede instructeurs mijn inziens.

Alleen zijn er in Dronten heel veel meiden die hun Orun diploma niveau 2 hebben, waaronder ik zelf.
Ik zelf geef overigens geen lessen in Dronten.

Een vriendin van mij geeft een groot deel van de stal les en een andere student geeft ook een hoop meiden les. Ik ben van mening dat als je goed les kan geven dat je jezelf niet echt hoeft te verkopen. Als je iemand lesgeeft en andere zien dat en ze vinden jouw manier van lesgeven fijndan vragen ze je ook eens om les en zo breidt dat zich uit. Tenminste zo gaat het in Dronten wel altijd.

Als je zo vraagt of er op dit moment behoefte is dat jij daar les gaat geven zeg ik: Nee. Aangezien het altijd via-via gaat en de meiden elkaar dan al kennen. Ik zou er zelf eerlijk gezegd ook geen behoefte aan hebben (even ter zijde dat ik volgend jaar sowieso niet meer in Dronten sta met mijn paard). Ik wil eerst zien hoe iemand zelf rijdt en hoe hij andere les geeft voordat ik bij iemand wil lessen.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 00:01

De meeste grote stallen in dronten of kleine hebben zelf best goede instructie ik weet dat op PCD paardencentrum de eigenaresse les geeft die zeer is aan te raden
Stal Sabbe is ook de eigenaar instuctrice ook aan te raden
op de manege zijn ook meerdere mensen die les geven
Dus naar mijn inziens is er veel aanwezig al en veelal goed

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-12 21:15

Bedankt voor de reacties! Mijn probleem is een beetje dat ik het liefst lesgeef aan een doelgroep van kinderen met een leeftijd tussen de 10 en 18 jaar :) De meeste instructie die gevraagd wordt zal zijn voor hogere dressuur denk ik? Met mijn diploma kan ik dat wel geven, maar de kleinere en meer beginnende kinderen vind ik het leukst :) (niet dat ik hogere dressuur niet leuk vind hoor)

vlekkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 10:43

doet je nog steeds de opleiding in dronten?
Ik woon in dronten en heb een verzorg paard die ik rijd en ik zou er erg graag mee willen lessen punt is dat Kimberley niet in een triler kan en ook het terein niet af durft...

Dus ik zoek iemand die mij aan huis les kan geven!

_chico_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 20:32

Hoi,
Ik ben uiteindelijk de opleiding in Den Bosch gaan volgen.
Helaas kan ik je niet verder helpen.

Groetjes

vlekkie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:38

oke als nog bedankt