echt een poedersuiker zeg,pff,maar daarna wel weer super

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

echt een poedersuiker zeg,pff,maar daarna wel weer super

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 08:33

ik had gister met me merrie (van 5 jaar) in de achterste bak gereden en het ging echt zo poedersuiker!!!!! echt niet normaal meer ze liep alleen maar te klieren en ze durfde niet eens langs die klote bosjes daar, maja...ik moet wel toegeven dat ze hard aan het werk waren daar achter die bosjes, maar toch, vorige x ging het echt super goed in die enge, achterste bak. gister was ik dus echt boos geworden, maar ik weet dat ik dat niet moet doen, maar ik kab het gewoon niet tegenhouden.. ik zat te gillen hahaha, van je gaat naar de slacht als je zo doorgaat, zo bedoelde ik het helemaal niet, maar achteraf heb ik er wel veel spijt van dat ik zo boos op dr ben geworden.

ik was daarna wel meteen naar een andere bak gegaan en daar ging ze lekker verder, lekker niet metteen aan willen galopperen, maar eerst lekker verruimen enzo....maja, ff een half uurtje verder (ik zat er al iets van 1,5 uur op Bloos ) en het ging super!!!!!!!!
en dan is ze zo lief en doet ze alles voor me en dan moet ik weer denken aan de achterste bak en dan zit ik gewoon te janken op mn paard, van waarom ze dat nou doet en dan moet ik weer boos worden enzo....en dan zeg ik tegen dr: doe tog is normaal, want dan hoef ik niet op je te schelden en bla bla bla, dan hoef ik niet boos op jue te worden.

maja, zal wel raar klinken, maar hebben jullie dit nou ook wel is meegemaakt???

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:32

Oh regelmatig.. Toeminste dat boos worden en janken op me paard.. Dat heb ik met me merrie heel erg gehad.. Gewoon machteloosheid was het bij mij want als zij bedacht dat ze het niet ging doen gebeurde het ook niet.. En dat was nogal frustrerend.. En gister werd ik ook boos op Simba teerwijl hij eigenlijk niks deed maar heb mezelf snel gecorigeert voordat ik zou gaan schelden tegen hem of hem een rotschop zou geven.. MOet wel zeggen dat ik dat ook pas sins kort kan hoor mezelf weer corrigeren denk dat het ook met me leeftijd te maken heeft...

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 11:25

Roxxie schreef:
Oh regelmatig.. Toeminste dat boos worden en janken op me paard.. Dat heb ik met me merrie heel erg gehad.. Gewoon machteloosheid was het bij mij want als zij bedacht dat ze het niet ging doen gebeurde het ook niet.. En dat was nogal frustrerend.. En gister werd ik ook boos op Simba teerwijl hij eigenlijk niks deed maar heb mezelf snel gecorigeert voordat ik zou gaan schelden tegen hem of hem een rotschop zou geven.. MOet wel zeggen dat ik dat ook pas sins kort kan hoor mezelf weer corrigeren denk dat het ook met me leeftijd te maken heeft...


hoe oud ben je dan???

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 16:02

nu 18.. Ben dus ook beetje uit me pubertijd en dat was ook een beetje het probleem ik zat toch al niet lekker in me vel en ja als er dan ook nog iets mis gaat dan werdt ik gek.. En het hoefde echt maar iets heel kleins te zijn...

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 07:33

ja, dat heb ik nu ook wel, maar ik ga wel proberen het niet meer te doen hoor

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-03 12:05

ja, dat vind ik ook hoor en vooral de merries hebben dat