Voor de grap eens een lesje genomen..GEVALLEN!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Voor de grap eens een lesje genomen..GEVALLEN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 02:29

Ik werk op een manege. Er wordt binnenkort een wedstrijd georganiseerd en het begon toch weer te kriebelen en besloot me op te geven. Het was zo lang geleden dat ik een wedstrijd gereden had. Ik heb daar al een paar x een uurtje onder werktijd vrijgereden. 1x op Don Juan. Die beviel goed dus besloot op hem te gaan. Het liefste ging ik op Jambo alleen moet ik nog ff trainen voordat ik m zover heb dat ik wedstrijden op hem kan rijden. Dus leek me een manege paard een prima oplossing. Dus gisteren (woensdag) maar een lesje genomen om te oefenen. Op de manege aan gekomen werd me verteld dat ik beter niet op Don juan een wedstrijd kon rijden, omdat het een enorme gaoot is daarmee. Dus was ik ingedeeld op Piotr. Een vet groot paard (hou ik al niet zo van) maarja ik d8 k probeer het maar gewoon. Ik grapte zelfs nog: "als ik er maar niet afval!!!" Het eerste deel van de les liep ie Super. Ik was net anky Tong uitsteken (nou ja zo voelde ik me tenminste) Ik zag die wedstrijd al helemaal zitten (KOM MAAR MET DIE BEKER Haha! ) Ik weet nog steeds niet wat er gebeurde. Een kwartier voor het einde van de les neemt ie uit het niets een sprong en geeft een vet hoge bok...
Ik werd gelanceerd. Ik zag alles draaien en was vet geschrokken ik kon geen woord uitbrengen. Er waren er nog meer gevallen (nog 3 of 4 geloof ik....) Ik baal echt enorm. Mijn vader was mee en die kwam in paniek de bak in lopen (zijn kleine meid lag tenslotte op de grond Lovers ) Het duurde ff voordat ik op kon staan. Maar toen ik stond had ik een beetje last van mn hoofd en benen.
Voor mij was de lol eraf (k** Bok Huilen ) Ik heb m weer in stal gezet en was helemaal aan het shaken! Ik schaamde me dood! ik werk er nog niet zo lang, en al mijn collegas zullen wel denken.... Maarja ik zat in de auto en kreeg meer last van mijn enkel. Het is nu Na 2en snachts, ben klaar wakker en mijn linker enkel en been doet enorm pijn... Ik kan er ook niet op lopen... Dus morgen maar even naar de dokter.
Ik snap nog steeds niet waarom dat paard nou uit het niets zo deed dat vind ik denk ik nog het ergste.
Die wedstrijd ga ik dus echt NIET meer rijden! Ik ga lekker verder hobbelen op Jambo. Ik vind t wel best.
Nu maar hopen of ik vanacht nog kan slapen en wat de dokter zal zeggen over mijn enkel! De pijn wordt steeds erger...
Nou ja 1 voordeel aan de val is dat het wel mijn ogen geopend heeft: Ik ga voortaan ook braaf een cap opzetten op jambo (deed ik voorheen nooit) OK dan! Ik ga maar weer proberen te slapen.
Huilen doeiiii xxxxxxx Dees

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 02:29

wat een lang verhaal zeg...haha

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 02:33

Heb je die enkel wel gekoeld?

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 02:59

Oew je zal wel een lelijke smak gemaakt hebben dan Ach gut
Veel beterschap met je enkel !!
En maak je niet druk over wat je collega's denken..
Het kan de beste overkomen, dus ik zal me er niet druk overmaken als ik jou was Lachen

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 06:55

Hoiiiii,

Zonde hoor. Ging het net zo goed. Je moet gewoon maling hebben wat andere ervan denken hoor. De beste ruiter kan eraf vallen. Het is jammer dat je nu de wedstrijd niet meer mee wilt rijden, juist nu het zo lekker ging.
Ik ken je niet, maar ik weet zeker dat je zo'n wedstrijdje heus wel aankan.

Ik hoop dat alles goed is met je enkel. Veel succes............

Groetjes Nair

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 09:15

nou ik ga zometeen naar de dokter ben benieuwd

BloemBloem

Berichten: 16580
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:19

Vervelend voor je hoor.......maar 1 dingen van vallen leer je weer wat....tenminste dat is mijn motto altijd maar ...
Hoop dat je enkel al wat minder zeer doet Veel suc6 bij de dokter

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:24

gadsiedarie, die smak van jou klinkt me pijnlijk in de oren Scheve mond het zijn altijd pijnlijke momenten om in de manege voor iedereens ogen eraf gelanceerd te worden (spreek uit ervaring Haha!) maar bij jou kwam het volgens mij zo ontzettend uit het niets. vaag hoor, dat je paard zo ineens ging bokken Verward ben je daarna nog op een paard gestapt? ik hoop iig voor je dat je enkel snel overgaat! sterkte!! Ach gut

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 09:24

gadsiedarie, die smak van jou klinkt me pijnlijk in de oren Scheve mond het zijn altijd pijnlijke momenten om in de manege voor iedereens ogen eraf gelanceerd te worden (spreek uit ervaring Haha!) maar bij jou kwam het volgens mij zo ontzettend uit het niets. vaag hoor, dat je paard zo ineens ging bokken Verward ben je daarna nog op een paard gestapt? ik hoop iig voor je dat je enkel snel overgaat! sterkte!! Ach gut

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:50

zal wel een fijne kneuzing zijn.......succes

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:02

aiii das niet zo fijn... het leek wel in het weer te zitten bij ons in de les liep een paardje ook perfect totdat ook opeens uit het niets begon te bokken en die meid lag er dus ook af.... is ook erg raar gevallen...

ben benieuwd hoe het nu met je enkel is... heb je nog een beetje kunnen slapen ?...

maar in ieder geval succes met die enkel van je...

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 18:16

Nou het is gelukkig alleen gekneust. Ik haalde al de raarste dingen in mn hoofd. Mijn hele linkerkant doet pijn. Ik loop als een kneusje hahaha. Maarja ik moet iig rust houden. (is moeilijker dan je denkt) Ik ben daarna niet meer op het paard gegaan. Had ik mischien wel moeten doen maar ik had er zo de pest in! (en ik scheet in mn broek) Maarja maar goed dat het nix ernstigs is.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:13

jeetje das niet echt fijn ... gelukkig is er niks gebroken...

Iij veel beterschap Ach gut

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:17

aaah wat erg!! als ej dat gebeurt dan voel je je toch wer veilig enzo bij je vertrouwde paardje Lovers heb ik ook hoor.. an e ff lekker bij em uithuilen Tong uitsteken