vriendin voor altijd weg...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:20

Als zij zulke banketstaaf dingen deed, had je natuurlijk ook eens met haar kunnen praten met de mededeling dat je dat niet echt heel leuk vindt.

Nu kun je zeggen 'ik wil niet naar haar toe, wat heeft dat voor zin' maar dat is eigenlijk best een makkelijk antwoord vind je niet? Dus misschien moet je je afvragen in hoeverre je een vriendin voor haar wilt zijn. Ik heb ook wel ruzies met mijn vriendin maar we nemen wel de moeite om het uit te praten.

'Paint' it 'Black'


Keesje

Berichten: 1985
Geregistreerd: 09-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 18:45

wil je daar antwoord op: NIET
dit klinkt misschien wel hard maar wat ze amal geflikt heeft is niet normaal meer en dat gaat egt wel verder dan dit bericht.
daarom wil ik niet meer naar haar toe het is meer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:45

Ik snap dat 'plagen' wel, een aantal jaar geleden deed ik ook weleens zoiets quasi lolligs. Vind er nu geen lol meer aan, en schaam me dood als ik eraan terug denk, maar toen vond ik het leuk om te doen.
Ik vind het dus wel begrijpelijk, maar ook kinderachtig

Maar waarom stopte ze met die pony dan? Omdat jij het tegen je opa had gezegt of omdat ze er zelf mee wilde stoppen?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:22

Om een reele mening te krijgen zul je niet een deel van het verhaal moeten neerzetten. Dan kan je het eigenlijk beter niet neer zetten. Nu zou mijn reactie zijn, en waarschijnlijk die van meerderen, jij wil haar vriendin niet zijn, maar ze mist ook niets aan vriendinnen zoals jullie.

'Paint' it 'Black'

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:52

Fasel schreef:
Om een reele mening te krijgen zul je niet een deel van het verhaal moeten neerzetten. Dan kan je het eigenlijk beter niet neer zetten. Nu zou mijn reactie zijn, en waarschijnlijk die van meerderen, jij wil haar vriendin niet zijn, maar ze mist ook niets aan vriendinnen zoals jullie.


Iig ook die van mij Fasel ... en het spijt me dat ik het zeg, maar ik kan me toch niet helemaal aan de gedachte onttrekken dat jij (Keesje) er toch wel een beetje de hand in hebt gehad dat ze niet meer mag komen rijden... waar 2 vechten hebben 2 schuld imo... Ik stel me zo voor dat jij het (hele verhaal aan je familie enzo) allemaal een beetje hebt uitgelegd in jouw eigen voordeel (logisch...zou ik wellicht ook hebben gedaan toen ik jong was... maar niet goed ) en dat dat mede de gevolgen voor haar bepaald heeft. En misschien heeft die andere vriendin wel haar excuses aangeboden of is ze wel naar haar toe gegaan.... Iig vind ik dat je als je iets typt over het algemeen genoeg tijd hebt om na te denken bij wat je zegt dus het excuus van ik kon het niet zo gauw goed uitleggen gaat er bij mij niet in. (Sorry, niet l*llig bedoeld, maar misschien geeft het voor een volgende keer iig stof tot nadenken).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:58

vikki"]
[quote="Fasel schreef:
Om een reele mening te krijgen zul je niet een deel van het verhaal moeten neerzetten. Dan kan je het eigenlijk beter niet neer zetten. Nu zou mijn reactie zijn, en waarschijnlijk die van meerderen, jij wil haar vriendin niet zijn, maar ze mist ook niets aan vriendinnen zoals jullie.


Iig ook die van mij Fasel ... en het spijt me dat ik het zeg, maar ik kan me toch niet helemaal aan de gedachte onttrekken dat jij (Keesje) er toch wel een beetje de hand in hebt gehad dat ze niet meer mag komen rijden... waar 2 vechten hebben 2 schuld imo... Ik stel me zo voor dat jij het (hele verhaal aan je familie enzo) allemaal een beetje hebt uitgelegd in jouw eigen voordeel (logisch...zou ik wellicht ook hebben gedaan toen ik jong was... maar niet goed ) en dat dat mede de gevolgen voor haar bepaald heeft. En misschien heeft die andere vriendin wel haar excuses aangeboden of is ze wel naar haar toe gegaan.... Iig vind ik dat je als je iets typt over het algemeen genoeg tijd hebt om na te denken bij wat je zegt dus het excuus van ik kon het niet zo gauw goed uitleggen gaat er bij mij niet in. (Sorry, niet l*llig bedoeld, maar misschien geeft het voor een volgende keer iig stof tot nadenken).
[/quote]


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:28

venissa schreef:
t klinkt misschien stom, maar je had haar gewoon niet moeten bellen en dan iets zeggen en dan ophangen, zij kan het misschien ook bij iedereen doen onder andere ook bij jou maar dat is geen reden om haar na te doen.. ik zou ook zo reageren als een vriendin zo bij mij deed.... maar het is niet netjes van haar dat ze over jou gepraat heeft op school... als ik jou was zou ik morgen op school naar haar toe gaan en met haar praten.... Knipoog


ik zou precies t zelfde hebben gedaan en idd dat bellen wasn iet slim.. Scheve mond


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CynThier, desireeee_x, djinnie, GekOpFjorden, Mieke, Miiej en 43 bezoekers