haha, yes, ben erop blijven zitten !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 22:25

Nou, vandaag dus springles met 4 jarige Syb. Heb zelf in geen eeuwen al meer gesprongen, en hij ook niet. Hij weigerde bij Louise altijd, dus ik was op het ergste voorbereid...............

Maar, het ging super! Wat een bikkelbeest zeg! Heb 'm de hemel in geprezen! ( Relax Fieke.....) Het ging gewoon goed. Sprong lekker aktief door, iets wat ie eerst totaal niet kon. Hij is nu lekker levendig, iets wat je voor de vakantie niet bepaald kon zeggen......(ik had er zelfs nog een topic over gemaakt,) maar hij leeft helemaal op! Poe, ben echt blij........
voor hetzelfde geld zat ik hier nu de zandkorrels tussen m'n tanden vandaan te vissen...)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 22:32

als je eraf gevallen was dan had je weer een mooi verhaal voor op bokt. niet dat we je uitlachen hoor *grinnik*

maar fijn dat het zo goed ging. Altijd een lekker gevoel als de les er weer op zit he?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 00:18

gaaf zeg!leuk hoor dat ie zo braaf was.volgende week weer??

maareh wie is syb nou eigenlijk?ik heb marco en ehhh die andere welsh gezien en ik heb mylord en dat andere paard gezien maar syb???vertel eens!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 00:20

Gaaf man!!!!!!!!!!!!! Lovers

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 06:10

Fijn zeg, dat het zo goed ging!!! Maar eh wie is Syb? Ik ken alleen Syb van der Ploeg hihi maar geen paard die zo heet. Haha!

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 07:04

Heb hier al ergens staan wie Syb is, maar wil het best nog een keer uitleggen. Het meisje van wie Syb eigenlijk is, reed vroeger op mijn pony, en nu hebben ze mij wer gevraagd om op hun pony te rijden in de vakantie. En aangezien ze 4 weken weg zijn.......kan dat natuurlijk wel! Syb is een welsh B, het is maar een ukkie hoor Haha! Bedenk je hier niet iets groots bij....maar hij kan lopen klooien als het er op aan komt....niet normaal. Maar eigenlijk is ie al vreselijk braaf voor een 4 jarige. Het zusje (begon met 6 jaar op een shet) van Louise rijdt er af en toe op, want louise is bijna te groot, en dan stappen ze over. Genoeg? hihi