Tandarts bij Darmorah geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Tandarts bij Darmorah geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 19:00

Vandaag hadden we dus een afspraak met de tandarts, ik had aan m'n stalgenoot gevraagd of Dar als eerst mocht ivm met een verjaardag (m'n zusje is jarig (Sieltjuh op bokt) dus bij deze GEFELICITEERD zus Haha!)
Dat mocht, dus Dar gelijk aan de beurt, ik dacht: dit word een controle en verder niet, helaas er was van alles mis: vorigjaar heeft de tandarts (een andere dan vandaag) een wolfstand getrokken, bleek dat ie was afgebroken en dat de wortel er nog in zat, dus Dar moest door de da worden verdoofd (die was gelukkig meegekomen) om de wortel te vewijderen, nadat dat was gebeurd controleerde hij de rest van Dar's gebit, hoor ik na een tijdje de tandarts "ohooh" dus ik roep gelijk "wat is er" bleek Dar helemaal achter op d'r kiezen hele punten te hebben, als ik het goed heb onthouden noemde hij het overbijtkiezen. sinds ik Dar heb is ze elk jaar naar de tandarts geweest, al die keren hebben die anderen dat dus laten zitten, dat is ws ook de reden waarom zij niet wil dalen en halsstrekken met het rijden. Dus deze moesten worden verwijderd, wat een karwei zeg, hij is zeker zo'n 50 minuten bezig geweetst en al die tijd heb ik d'r hoofd naar boven moeten houden *spierpijn* uit eindelijk kreeg hij het aan de linkerkant niet helemaal weg en moet ze over een half jaar weer behandeld worden. Dus al met al weer een duur dagje, maar niet voor niks.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:07

zo, dat lijkt me best wel erg, hoe oud is je paard?

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:23

Goh, de tandartsen en dierenartsen waren weer druk vandaag. Had vandaag ook een goede paardenarts bij de paarden. Hij kwam tot de conclusie dat mijn paard waarschijnlijk toch last heeft van zijn wolfskies. (dacht ik al maar tandarts dacht destijds van niet) DA gaat hem er volgende week even uit peuteren. Misschien is dan eindelijk mijn probleem met de aanleuning met dit paard opgelost. 'K hoop het.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 16:13

xcynthiax schreef:
zo, dat lijkt me best wel erg, hoe oud is je paard?


Darmoortje is 13.