Alsof de duvel ermee speelt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Alsof de duvel ermee speelt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 18:53

Ik zou vandaag naar Six Flags gaan maar dit ging helaas niet door, nouja, wat doe je dan? lekker je dagje vullen met je hobby! Vanochtend paardgereden, had sinds tijden weer het gevoel dat ik een klein kind was die op een houten paard zat aangezien mevrouw koko in stap steeds bok-stijger-bok-stijger-bok-stijger deed, een beetje irri, maargoed, haalt jeugdsentimenten boven.

Goed, na een uurtje rijden en de blaren op mijn handen was de les over, paardje verzorgen, ik naar huis en toen maar eens op bokt wezen neuzen voor de stallingen, hier kwam ik dus uit op pensionstal heidehoek. Dit was een tip van CCCCorine. Ik de eigenaar bellen, nou, ik kon langs komen wanneer ik wilde, dus ja? waarom niet vandaag? Ik had toch niks te doen.

Dus ik naar stal de Heidehoek. Zag er echt geweldig uit, ik ben dolenthousiast, prachtige omgeving, perfecte ligging (presies tussen mijn werk en thuis in) en echt alles hebben ze daar, tot een binnenbak weidegang, perfecte bodem enz aan toe. En een leuk sfeertje!

Goed, ik loop daar wat rond, loop een stalletje door en ik word aangesproken "zoek je iemand" ik zeg "nee, ben wat aan het rondkijken" al met al raken we in gesprek over de stalling en hoe ik aan het adres ben gekomen, en ik zeg "via bokt.nl" zij zegt : "oh, hoe heet jij daar" met een smile, dus ik denk nee... dat is niet waar! Ik zeg "lunatje, en jij?" "Ik heet CCCCorine! Nou, 80 paardenstallen.... alsof de duvel ermee speelt!

Voor als je dit leest CCCCorine, leuk je te ontmoeten!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:56

Hey das toeval *LOL* En ga je er staan?

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 18:58

99,9% zeker Lachen een geweldige stal! en goedkoop voor hetgeen wat ze te bieden hebben! En ik kan volpension goed gebruiken aangezien ik onregelmatig werk..... Sta jij daar ook?

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:45

Whihih, is idd toevallig, dat je elkaar op die manier tegen komt.
van zoveel stallen, kom je elkaar precies op díé ene stal tegen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, BritHittepit, Dunkeedoo, Karintich, Lanoca, schumiegirl, Sterrenpony en 155 bezoekers