Paardjes gehuurd in Drenthe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-01 21:17

Gisteren ben ik met Eva (gebruikersnaam is dovish) en een stel van haar les naar manege Het Fjordenpaard in Drenthe geweest. We hebben daar paardjes gehuurd en een rit van 2 uur gemaakt. Er waren daar heeeel veel Fjorden Schijnheilig maar ook andere paardjes. Eva en ik stapten deze keer eens NIET op een Fjord maar kozen beide voor een vosbont paardje. Ik zat op Daan en zij op Rappido wat, anders dan zijn naam deed vermoeden een heel langzaam paardje was. Ook het mijne was helaas niet erg snel. Ondanks dat was onze rit erg leuk. We zijn veel heuveltje op en heuveltje af gereden en onder allerlei lage takken door gelimbowd (schrijf je dat zo?)
Iedereen kwam weer heelhuids terug ondanks een val en een plotseling contakt met prikkeldraad behalve ik. Mijn paardje had namelijk door dat hij op de zandvlakte altijd in galop ging en passeerde een ander . Ik lette niet op en knalde zo tegen een laaghangende tak. Bijna eraf gedonderd maar gelukkig alleen een schram op mijn gezicht Haha!.
Ondanks dat was het een zeer geslaagde rit en zeker voor herhaling vatbaar en dan nog het liefst op onze eigen verzorgfjordjes Pjelk en Ragnilde. Party!!

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:23

hee het was inderdaad erg leuk en het is zeker vor herhaling vatbaar, behalve dan dat broodje jam van jou he? hihi..... }>
als we weer een keer gaan hoop ik ook wel dat ragmee kan en als je niet met pjelk kan, ga je toch met beau, vind ie vast ook wel eens een welkome afwisseling! eva

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 12:25

OW ja daar heb ik ook een keer gereden....alleen das al weer een tijdje geleden...ik heb wel op een gewone fjord gereden, weet alleen niet hoe hij heet... Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 15:10

Drenthe is mooi he! En dan natuurlijk vooral vanaf de paardenrug!