ik mag weer rijden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-01 13:56

Vanochtend is de veearts geweest, om Nozem te controleren voor zijn hoest. Ik ben inmiddels namelijk al twee weken bezig met een vernevel-apparaat. Iedere dag moet hij twee keer een uur met dat apparaat op staan, zodat hij de medicijnen inademt. Wel een heel gedoe, maar het werkt dus!! Ik mag nu weer gewoon rijden!! (wel een beetje voorzichting natuurlijk) Ik was al wel een beetje begonnen (heel voorzichtig) want als het ging mocht dat wel weer. Maar het blijft natuurlijk een beetje eng. Ik wil hem natuurlijk niet overvragen zodat ie weer ziek wordt. (dat overvragen zorgde hij zelf wel voor. Op het land (lekker de ruimte..) ging Nozem er namelijk al een paar keer flink vandoor.. nou ja. Hij voelt zich dus al een stuk beter, en nu kan ik weer lekker rijden! Pling *LOL*


Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 15:28

Fijn dat het weer beter gaat met Nozem! Veel plezier met rijden!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-01 16:23

das fijn om te lezen. goed nieuws is altijd welkom nietwaar.

gewoon rustig aan weer beginnen.
succes ermee

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eepie, fokfanaat, ikkedus, Olga89, sberg, sterregoud, SusanH, Winged en 77 bezoekers