Ameland..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-01 19:39

Aarrggh nu alles rond is wordt het erg spannend....
Janneke en ik roepen allebei al dat we NU willen en niet pas over 2 maanden...
Jantina we vertrekken op 31 maart naar jullie toe met de boot van 9.30 (betekend kwart voor 7 inladen voor ons he!) om dan als het goed gaat om 10.15 jullie mooie eiland op te rijden.
Eduard komt 31 januari naar onze stal toe met een route etc. 31 maart wordt 's avonds een hensgtenshow gegeven bij jullie ergens waar wij dus ook een demo geven Lachen

Ene Lot mag zelden crossen alleen als ik een tijdje geen wedstrijden rijd omdat ie na een flinke galop meteen 2 weken het idee heeft dat ie in de bak ook hard mag..
maar op Ameland gaan we uitleven hihi maak je bort en die van Berber maar nat (al kunnen we ook errug rustig aan doen hoor!)
mail mij of ik mail jou voor die tijd nog wel om een buitenrit af te spreken.
Ik neem aan dat m'n mobiel het doet bij jullie dus dan bellen we wel over het afspreken van een rit.
ene weet je een leuke eetgelegenheid daar? Janneke en ik hebben de zware straf elke avond uit eten te moeten hehe
groetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-01 22:15

Nou ik kom kijken hoor, bij die hengstenshow!! Niet dat ik er iets mee ga doen hoor, blijf bij het kwpn. Maar altijd heel interessant!!
Enne die rit komt er hoor, we spreken wat af. Misschien kun je me dan ook wel wat tips geven met het rijden van Berber. Het is een schat hoor, maar dressuurtechnisch is het een RAMP!! Geeft verder niets, we hebben het al een beetje opgegeven. We rijden met Berber toch alleen maar buiten. Maar toch zo af en toe krijg ik de kriebels en probeer ik het nog maar weer eens..
Maar goed, Berber en ik kunnen Lot en jouw ook eens leren hoe je een potje goed moet crossen!!! Hahaha, dan kun je de eerste 2 maanden je dressuur wel vergeten!! Haha!
Toch is het dan "jammer" dat Isolda niet mee kan, das toch my pride and joy! Maar goed, das dus eigelijk helemaal niet jammer, dat betekend dat er een veulen komt!! Haha (*zucht* ik moet nog zooo lang wachten...!!!)

En een leuk restaurantje is zo gezocht. In ballum is erg weinig. Een cafetaria en een duur restaurant. Maar een dorpje verder, in Nes waar ik ook woon, zijn heel veel restaurants! En je kunt vast ook eens bij Eduard en Janna eten, ze zijn heel gezellig. Maar dat had je vast al gemerkt.