zielige expensive..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-01 16:52

gisterenmorgen zei me vader dat jan z'n paarden naar het grotere weiland ging zetten een stukje verderop. en dus ook expensive maar dat heeft ie niet gedaan dus expensive was gisteren heel zielig aan het doen hele tijd hinniken en als ik weg ga moet ie ook hinniken toen ik het hoorde van jan gisteren kreeg ik spontaan tranen in me ogen voor me lieve paardje die zich ongelukkig voelt Verdrietig . pas begin volgende week komt er een nieuw speel kameraadje voor expensive grr.. zielig he. staan jullie paarden ook als ze op de wei staan in gezelschap of zijn ze zo ongelukkig net als expensive? dit was een vriendje van expensive, tja speelkameraad: [img]../upload/671/jackylig.jpg[/img] en Afbeelding op de achtergrond ook een vriendinnetje. groetjes yentl


_________________
expensive, ik hou van jouw, en weet je wie nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar zeer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-08-18 17:11 ]</font>


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 16:56

Mijn paardje staat altijd gezellig met een shetlander op de wei. ze kunnen het goed met mekaar vinden.

het is zeker niet leuk voor een paardje als ie alleen moet staan.

Barley staat ook ooit met mistral op de wei. Of met iemand anders.
Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 17:21

Robin staat met een merrie op de wei. Smoorverliefd, die twee.. Lovers Hinniken als hij weg gaat, Hinniken als hij terug komt.. *zucht* En Als ik Robin dan weer naar de wei breng, gaat hij super mooi staan, gaat 'ie ongeveer aan de teugel staan en dan gaan ze heel lief met de hoofdjes tegen elkaar.. maar het moment daarna.. pff, dat wil je niet weten! Dan is het even zeiken hoor *LOL* Maar ze zijn echt super lief voor elkaar Lovers

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:43

Beau staatmet Sheila, een Welsh-A merrietje, in de wei. Beau staat vooraan (altijd haantje de voorste Haha! ) en Sheila daarachter
Afbeelding

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:50

Lodewijk staat met nog 2 paarden op de wei een 2 jarige hengst en nog een ruin.
Hij kan wel goed alleen blijven omdat hij vanwege zijn wobbler een tijdje alleen moest staan.
Hij werd gewoon onder de voet gelopen door de rest.
Na een uurtje of 2 gaat ie dan wel hinneken omdat ie z'n maatjes toch mist... zo zie je maar weer hoe erg een kuddedier zo'n paardjes toch is

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 19:54

Dit is onze kudde, waar mijn knollie in staat:
[img]../upload/13/kudde.jpg[/img]

fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 20:32

Ik zou Mylord niet hebben verzorgd als Ria hem niet als maatje voor haar paard had gehouden............pfff, ben ik even blij dat paarden kudde-dieren zijn Haha! Haha! Haha! Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-01 22:33

Evita staat ook in een "kudde" van 15 paardjes & pony's + 1 veulentje die graag met Evietje speelt (hij gaat er soms zelfs achteropzitten *LOL* ) of ze gaan samen rennen.. heel lieffies.. want als zijn moeder gaat rijden kan het veulentje gewoon bij de andere paarden achterblijven dan gaat ie altijd bij Evita staan alsof het z'n mamsie is.. heel lief! en als Evita weg gaat gaat ie ook altijd heel hard hinniken naar haar..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, ChelseaAyLee, Cjuan, Lomax123, Miran, Rinkex, Selina, Utixo en 159 bezoekers