helaas, ze wordt verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

helaas, ze wordt verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-03 14:57

mijn lieve amira wordt helaas verkocht! Huilen dat ben ik eergisteren te weten gekomen. ze is te onvoorspelbaar voor ons amateurtjes en de eigenaren zijn er zelfs bang voor! Verdrietig na lang gepraat te hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat het maar beter voor onszelf en voor miertje is. Het is een toppaard maar voor een goede consuqente ruiter. en dat ben ik totaal niet. met de juiste ruiter kan ze het heeeeel ver schoppen want er zit ongeloofelijk veel werklust in. ze is 5 jaar, vader is AMOROSO, moeders vader is DON EDUARDO. ze is L dressuur en kan goed springen ( daar heeft ze ongeloofelijk veel plezier in ) Buiten rijden is geen probleem; als er vrachtwagens of bussen op 5 meter afstand langs haar rijden kijkt ze daar niet eens van op! OK dan! ze heeft alleen een probleem: ze durft niet achterwaarts de trailer uit! dus moet je wel een vrachtwagen hebben waarin ze kan draaien. Ze kan onder het zadel zo een paar passen achterwaarts en ook aan de hand stapt ze zo achteruit maar in de trailer vind ze het heeeeel eng. Ze loopt er trouwens zonder moeite op dus dat is geen probleem.
ik hoop dat we een leuke goede baas voor haar vinden en als jullie iemand weten, moeten jullie het zeggen.

veel verdrietige groetjes van stephanie

vernieuwd profiel


Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:05

Dat is niet leuk, heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je goede koper kan vinden die goed voor haar zal zorgen en dat je er dan nog maar vaak mag komen kijken.

Sterkte

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:11

Ik hoop dat je een goede koper voor haar vind!
Suc7 de komende tijd!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:53

Ik hoop dat je een eerlijke koper kunt vinden!
Succes... .

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:18

hey steef!

Wel jammer voor je dat Miertje weg moet! Hopelijk vinden jullie een leuk paard weer, dat beter geschikt is...(Die van Jasmijn is echt heel leuk hoor!!!) Als ik een advertentie voor je moet maken, moet je het maar zeggen, dan zorgen we er samen voor dat ze goed terechtkomt!!!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 10:35

Echt jammer, maar jah, misschien is het wel beter zo!
Sterkte


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AVdB96, Esther_r20, Maaaarije, MeesMo, Myrthe_bz, Noor17, Patriesje, ryukapple, sasja0705, Sky_As, Waratje en 186 bezoekers