Omdat mijn instructrice gaat verhuizen wil mijn vriendinnetje alle paarden/pony's pimpen.Nu heb ik jullie hulp nodig.Wie heeft tips leuke ideeËn?het gaat om: friezen, nrps'ers en shetlander.Elastiekjes hebben we genoeg.wie weet nog een leuke vlecht?
Van die leuke hawaikettingen kopen en die rond de hals van je paard.Verder nepbloemen in de staart of manen.Je kan ook met vingerverf mooie patroontjes of figuurtjes op de paarden tekenen.
ik heb laatst bij mijn fries een paar hengstenvlechten over elkaar gemaaktstond heeel moooi en dan bloemetjes erin ?
Leuke vlechtjes in, en misschien versieren met hartjes/sterretjes/bloemetjes van stoepkrijt of vingerverf?
Misschien een dubbele hengstenvlecht met linten erdoorheen gevlochten. Maar een matje of waterval is ook wel leuk.
Anthe_2004 schreef:Misschien een dubbele hengstenvlecht met linten erdoorheen gevlochten. Maar een matje of waterval is ook wel leuk.Dit topic is al erg oud ..
xPearl schreef:Anthe_2004 schreef:Misschien een dubbele hengstenvlecht met linten erdoorheen gevlochten. Maar een matje of waterval is ook wel leuk.Dit topic is al erg oud ..