buiten gereden met crosby

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 21:05

vanmiddag lekker naar de paarden geweest. eerst Crosby uit de wei geplukt en gepoetst en gezadeld.
de bak was meer een zwembad dan een bak, maar toch eerst maar even in de bak gegaan. Crosby vond er niet veel aan, dus heb ik mijn cap gepakt en ben de weg opgegaan. nou is de geerstraat (waar de pony's staan) een erg drukke weg, waar veel hard gereden word. toch maar een klein stukje en daarna een hele rustige weg in. Cros vond het prachtig. hij is na de mkz maar 1 keer naar buiten geweest. en dat was met kim naar het bos. (en dan ook wel naar les, maar dat is trailer uit en bak in) voor de mkz hadden we weleens over de weg gereden maar niet vaak. toch vind ie absoluut weinig eng. alleen wil ie wel laten horen dat ie hengst is, dus hinnikt ie vaak onderweg.
na het rijden hem lekkere snoepjes gegeven en in de wei gezet.
toen Quinto gepakt en lekker gepoetst. met hem heb ik een stukje over de weg gewandeld. zo kan ie nu al lekker aan het verkeer wennen, maar ook hij geeft er weinig om. geweldig paardje heb ik toch.
ben erg trotst op beide paardjes. Quinto mijn eigen hummel, en Crosby de hengst *LOL* ook al is ie niet van mij, toch kan ik er het meeste meedoen Lachen
Lovers Lovers

_________________
geen leven zonder een tinker!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-08-16 21:05 ]</font>


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 21:20

Fijn he zo tuttel dagje Pling
Ben wel een beetje jaloers hoor Vork , ik heb ook zo zin om lekker buiten te rijden maar dat duurt voor mij nog wel een paar weken.......ze moet nu eerst weer goed lopen en dan meteen ijzers Scheve mond\

Dus hij was braaf buiten, fijn hoor Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 21:58

jeetje, is het nog zo nat bij jullie dan? Bij ons is het harstikke droog, ondanks een flinke bui van vannacht.

Wel geweldig dat ie zo braaf was!!!!!
En tja, hij is idd nu eenmaal hengst, dus moet ie wel ff naar lekkere merries roepen he

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-01 22:14

ja, al was de bak vanmiddag al droger dan vanochtned hoorde ik van de boer. er is zo'n 40mm water gevallen vannacht daar. de bak is altijd snel nat Boos!

en inderdaad, al zijn we onderweg alleen 3 shets tegengekomen. maar hij hinnikt ook naar de koeien *LOL* denkt ie dat dat ook lekkere merries zijn.
tja en dat braafheid zit hem toch ook wel een beetje in het ras, AL moet ik zeggen dat niet alle tinkers zo braaf zijn.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 13:18

heeey goed man! je moet maar snel weer mee naar de hei laat ik je deze keer winnen (misschien ik zal er over denken:)) )
Ene onze bak is ook zo erg Boos!
Was ie eindelijk droog is ie met het noodweer van gister helemaal onderw ater en dan echt erg hij is nog nooit zo nat geweest haha zwemles!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 133 bezoekers