Miles

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 17:43

Zoals jullie misschien wel weten heb ik sinds 3 dagen een pony; Miles
Hijs hardstikke lief maar ik heb het wel druk aangezien ik tot donderdag zelf moet voeren(vroeg opstaan dus. Ik heb al noodgedwongen met hem buiten moeten rijden, dat ging perfect vandaag gezellig met een vriendin naar buiten geweest, naar een veldje toe waar ik kon gaan dressuren.

Vrijdag ook iets meegemaakt niet met Miles maar met een verzorgpony. Ik reed op funny en een vriendin op no-emi we moesten door een hekje van 90 cm dus eerst ik erdoor toen wou mn vriendin maar ze kreeg het hekje niet open. opeens sprong no-emi(zelf 1.25 hoog) over het hekje gelukkig was er niks gebeurt met haar alleen mijn vriendin had pijn omdat ze zonder zadel reed.
Maar vandaag had ik bedoel op no-emi gesprongen eerst een hindernis van 25 cm. Ze weigerde en probeerde me er steeds af te gooien. Op een gegeven moment beloten we de hindernis iets te verhogen en toen sprong ze wel uiteindelijk heeft ze 80 cm gesprongen. Ze vond het echt superleuk het ging echt heel goed. Eindelijk iets gevonden wat ze wel leuk vind.


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 18:13

Fijn dat het dan goed gaat he? dan is het rijden ook ineens een stuk leuker.

Nog gefeliciteerd met je nieuwe pony.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 20:10

Miles is wel een kreng hoor! Ik ging vanavond mesten en voeren. Eerst mesten dus ik gooi m naar buiten maar daar lag 1 plas. En ja hoor daar gaat hij dan precies in rollen! Het monster, dus ben k nog ff een tijd bezig geweest om hem droog te krijgen. Maar ja tis wel een lieffie Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lalladidoo, Mark0919 en 44 bezoekers