BAALdag...(dagen..)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jessica86
Berichten: 89
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: woerden

BAALdag...(dagen..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 12:09

Poeh poeh.. om moe van te worden. Het begon gistermiddag met het bericht dat m'n vriend niet kon komen 's avonds omdat hij het te druk had, nouja oke kan gebeuren. Geen reden nog om chagarijnig te worden. Toen bedacht ik me dat ik wel even een lekker avondje naar mijn verzorgpaarden kon gaan! *LOL* Helemaal weer blij wil ik op de scooter stappen, maar wat rijdt hij moeilijk en zwaar, terwijl ik er nog niet eens opzat? Verward Nou is even kijken wat er aan de hand is.. Ik kijk naar mijn achterband, en jahoor helemaal leeg... Scheve mond Daar kon ik dus niet mee rijden. Maarja ik weer naar binnen en naar de scooterzaak bellen.. gesloten Verdrietig Toen werd ik dus erg chagarijnig maarja uit eindelijk maar bedacht dan laat ik hem morgenvroeg maken dan kan ik morgenmiddag naar de paardjes! Hierdoor kon ik dus ook niet mee naar de Nederlandse kampioenschappen springen die mijn vriendin moet rijden, want die band MOET vandaag gemaakt worden... Weer balen! Verdrietig Nou toen stond ik vanochtend op en heb gebeld.. wat blijkt ze weten niet wanneer ze hem op kunnen halen, ergens in de middag! Kan ik dus de hele middag thuis gaan zitten wachten, en als ze niet op schieten ook WEER niet naar de paarden! Gelukkig kan ik vanavond i.i.g wel naar les want mijn lieve vriend wil me wel ff brengen met de auto! (ff by the way, mijn ouders zijn net op vakantie dus die kunnen ook nie egt helpen..!) En toen dacht ik maar slim te zijn en aan het werk te gaan voor school, heb ik net een hele hoop getypt, door 1 fout knopje was alles weg! Huilen Nou DAN heb je een baaldag hoor! Zul je wel weer zien dat ik vanavond ook nog van me paard afval ofzo.. Knipoog Sorry voor het lange verhaal, maar moest het eventjes kwijt..
ps. moet zo ook nog de hond uitlaten in de regen!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 12:40

hahaha, sorry dat ik moet lachen,maar het is zó herkenbaar,helaas...Ik zal maar niet te veel meer gaan ondernemen vandaag als ik jou was..Spreek uit ervaring Knipoog

jessica86
Berichten: 89
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 12:57

maakt niet uit, ik moet er ook wel een beetje omlachen (flauw glimlachje..) zoveel ongeluk op 1 dag/ 2 dagen kan toch niet?? maarja.. ik ga wel fijn zitten w88 tot me scooter opgehaald wordt!