Snel een update uit limburg!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Snel een update uit limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-03 17:17

Sinds 2 weken mag ik me zelf dan een limburger noemen. Het gaat allemaal goed. Even wat opstartproblemen met voer vinden etc en nu staat er zelfs al een noodstal! De paarden heb het super naar hun zin. Je kan hier goed buitenrijden, helaas blijkt het echte bos 20 min stappen van ons vandaan te zitten inplaats van de meteen om de hoek. Maar verder heb je genoeg bosjes waar je jezelf een half uurtje kunt vermaken. Ik ben nog bezig met het zoeken naar een bak waar ik kan rijden want die heb ik nog niet. Rijden in de wei lukt ook niet aangezien er een grote ronde boomstronk in vast ligt gegroeit. Wel ideaal voor als de paarden jeuk hebben. Gelukkig heb ik een open plek in een bosje vlakbij gevonden waar ik zo nu en dan wat dressuurmatig kan hobbelen. Voor diegene die willen meeten, ik verveel me te pletter. Ik ken natuurlijk nog niemand en afgezien van de paardjes 10keer knuffelen heb ik zeer weinig te doen. Het huis bevalt prima, we dachten afgezondert te zitten van winkels etc. maar dit valt reuze mee! Internet is helaas 10 keer niks! Het is langzaam en via de telefoon dus ik zal helaas veel minder op bokt komen!

Groetjes

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:08

Ach,lijkt me toch best eng...Zowiezo verhuizen en nog eens naar een plek waar je niemand kent..
Ik weet niet waar je ergens in limburg woont? iK heb familie zitten in Nuth..(is een klein dorpje ergens in limland)..

Groetjes!

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:58

KellyenXena schreef:
Ach,lijkt me toch best eng...Zowiezo verhuizen en nog eens naar een plek waar je niemand kent..
Ik weet niet waar je ergens in limburg woont? iK heb familie zitten in Nuth..(is een klein dorpje ergens in limland)..

Groetjes!


hé, grappig, ik heb familie in Nuth... Of had... Een tante (Ria geloof ik) en oom van mijn moeder die zijn overleden en ik geloof dat de nicht van mijn moeder daar nog wel zit. Die houd ook van paarden... Zal haar naam even vragen, misschien ken je haar wel...

Nou, veel plezier dar Ymke, ik hoop dat je snel nieuwe vrienden en kennissen maakt...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:26

Nou welkom in Limburg. (Wel een beetje laat, maar ja.)
Kelpen is niet zo gek ver van Landgraaf, dus als je je verveelt......
Trouwens, Kelpen is nog veel dichter bij Hypoweert (Horselover van het zuiden) dus, dat is nog veel leuker als je je verveelt.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:35

haha ja idd welkom in limburg.
waar ligt kelpen ongeveer?
geloof dat ik daar komend seizoen een keer wedstrijd heb.
als je eens zin en tijd heb kom maar een langs bij mij en mickey Lachen
maar mischien moet je dichter bij ons komen wonen Tong uitsteken
goede stallen en jaja goede internet verbinding Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:36

KellyenXena schreef:
Ach,lijkt me toch best eng...Zowiezo verhuizen en nog eens naar een plek waar je niemand kent..
Ik weet niet waar je ergens in limburg woont? iK heb familie zitten in Nuth..(is een klein dorpje ergens in limland)..

Groetjes!


hey leuk,nuth is net 10 minutjes rijden van me vandaan,en heel dicht bij de stalling waar ik sta Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 22:16

Hee wijffie, gelukkig hebben wij elkaar zaterdag nog even gezien. Was trouwens best gezellie. We komen zo snel mogelijk jouw kant op. Ik geloof de 20 ste al! Nou ik zie je snel!@

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 23:23

joyce B"]
[quote="KellyenXena schreef:
Ach,lijkt me toch best eng...Zowiezo verhuizen en nog eens naar een plek waar je niemand kent..
Ik weet niet waar je ergens in limburg woont? iK heb familie zitten in Nuth..(is een klein dorpje ergens in limland)..

Groetjes!


hé, grappig, ik heb familie in Nuth... Of had... Een tante (Ria geloof ik) en oom van mijn moeder die zijn overleden en ik geloof dat de nicht van mijn moeder daar nog wel zit. Die houd ook van paarden... Zal haar naam even vragen, misschien ken je haar wel...

Nou, veel plezier dar Ymke, ik hoop dat je snel nieuwe vrienden en kennissen maakt...
[/quote]

Wat is 'de wereld' toch klein he Knipoog haha..nee ik zal ze wel niet kennen,maar mijn kleine nichtje zit daar ergens op een manege..Misschien dat zei ze kent..
Geinig dorpje is het.. kort door de bocht, 1 straat en 2 of 3 manege's geloof ik haha!

Groetjes~!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 07:20

Leuk dat het goed bevalt.
En ik woon ook wel redelijk in de buurt hoor.. (meeten??) Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:51

KellyenXena schreef:
Geinig dorpje is het.. kort door de bocht, 1 straat en 2 of 3 manege's geloof ik haha!

Groetjes~!


Even off-topic, zo klein is nuth nou ook weer niet hoor. Dan ben je toch echt ergens anders geweest,

Maar goed, mijn aanbod geldt nog steeds hoor. Dus als ik je de weg naar Hypoweert moet wijzen. Ik houd me aanbevolen.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 09:54

Was maar een geintje hoor Knipoog

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 11:22

Hypoweert heb ik al gevonden en uitgebreid bekeken Haha! OK dan!

Landgraaf is denk ik 20 min. bij mij vandaan ofzo.
Kelpen ligt tussen weert en roermond in, nabij leveroy,stramproy,nederweert, baexem, grathem... Eigenlijk heet het hier Kelpen-Oler.

Ja, we moeten dan snel maar even afspreken, ik heb toch weinig te doen

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:33

#Ymke# schreef:
Hypoweert heb ik al gevonden en uitgebreid bekeken Haha! OK dan!

Landgraaf is denk ik 20 min. bij mij vandaan ofzo.
Kelpen ligt tussen weert en roermond in, nabij leveroy,stramproy,nederweert, baexem, grathem... Eigenlijk heet het hier Kelpen-Oler.

Ja, we moeten dan snel maar even afspreken, ik heb toch weinig te doen


Landgraaf is toch wel dik een half uur rijden. Mijn zus woont daar ook (Ubachs o/ worms eigenlijk). Zelf kom ik "oorspronkelijk" uit Geleen. Pap en mam wonen daar nog wel, maar sinds een klein jaartje dwaal ik rond in het land der Brabanders (De Kempen wel te verstaan). Da's ook ongeveer een half uurtje bij jouw vandaan (maar dan wel de andere kant op Knipoog ). Heel veel plezier in je nieuwe huis!!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:45

He grappig. Ik woon ook in Ubach over Worms. Och dat valt best wel mee met de afstand. Als ik in Sint Joost de Autoweg op rij, dan is het, geloof ik de derde afslag er alweer vanaf. Ik rijd regelmatig naar Hypoweert, dus...... (hoezo geld te veel???)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Sterrenpony, wend2009 en 41 bezoekers