Jah!! Shadow toch voor de wagen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 21:12

Omdat het vandaag al heel mooi weer was zijn we het nu maar gaan proberen Haha!
Om 6 uur toen de winkel dicht ging, gingen we op weg naar Shadow! Mijn moeder was ook mee, die had Shadow nog nooit gezien en vandaag had ze weleens zin om mee te gaan Cool

Eerst ging ik hem even opjagen, maar hij had duidelijk niet veel zin om te rennen hihi... Toen optuigen...en even een paar rondjes en figuren gelopen in de bak. (mijn moeder mocht ook even, dat vond ze wel leuk Haha! ) Shadow was superbraaf Lovers
En toen...toch maar de wagen erachter gespannen...het inspannen ging perfect, hij bleef heel braaf stilstaan.
Maarja toen moest ie gaan lopen en dat vond ie verschrikkelijk eng! Hij kwam een paar flink omhoog! Toen liep een stukje vooruit, gelijk uitbundig beloont. Nog een stukje dan maar, kwam hij weer omhoog, maar toen liep tie weer een paar pasjes goed naar voren. Weer beloont en uitgespannen.

Uiteindelijk heeft ie toch nog van ene kant van de bak naar de andere kant (in de lengte) gelopen.

Nu krijgt ie 2 dagen rust, gaan we lekker met hem wandelen en uitgebreid tutten met hem Lovers

Ben trots op 'mijn' kleine ventje Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:23

braaf zeg netjes toch? jammer van het omhoog komen maar dat is straks misschien ook snel over?

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-01 22:26

Ja dat denk ik wel (hoop ik Haha! ) maar bij alles wat 'nieuw' is gaat ie een paar keer protesteren en daarna doet hij gewoon alsof hij het al jaren doet!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:29

Spannend hoor Cool
Nog goed oefenen en dan kunnen jullie lekker met het wagentje rijden *LOL*

Hump staat nu nog af en toe recht op voor de kar.....ondeugd!!!!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 23:12

Jaaaaaaah wat goed!!! Ik moet nog ff een jaartje wachten, tot ze 3 zijn, en dan gaan Oscar en Foxy ook voor de kar!!! (Foxy zou er in princiepe nu al voor kunnen maja)
Maare, maak de volgende keer ook maar wat foto's Cool

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 23:18

Gaaf hoor, mennen!!! Heerlijk het bos in en crossen door de plassen heen haha. Wij gaan soms in volle galop tussen de bomen door, dat is echt wel kicken hoor! *LOL* Zolang het maar verantwoord blijft... Succes met het verder beleren van Shadow!Iloon

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-01 06:22

Ik heb al wat foto's gemaakt, alleen nog geen tijd gehad om ze erop te zetten! Maar dat ga ik nog wel doen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-01 09:54

O, wat goed joh! Ben benieuwd naar de foto's!

Ik vind het knap hoor wat je met al je paardjes bereikt!

Groetjes Mieke