Moet mijn fjord verkopen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 18:17

Huilen Na veel gezeur en heel veel twijfels heb ik vandaag definitief de knoop doorgehakt.
Misschien dat sommige zich nog herrinneren dat bij ons de bak heel slecht was, ik wel 1,5 jaar heb moeten wachten op 2 boxen, van de winter alles zo glad was dat het gevaarlijk was en dat mijn penion houder alles beloofd maar niks uitvoert.
Ik ben vandaag in Egmond op een stal wezen kijken en dat is eigenlijk precies waar ik thuis hoor. Goede bak, de paarden kunnen lekker het hele jaar door buiten en hoeven dan niet in de prut te staan(zoals nu), er is volop gras, en ik sta vlakbij het bos en strand. en het belangrijkste is we worden allemaal gelijk behandeld.
Ik heb er heel moeilijk mee en het is niet makkelijk om zo'n beslissing te nemen. Maar altijd maar vol stress naar stal en met koppijn naar huis is ook niks. steeds maar weer gaat er nou wat gebeuren of niet. Ik voelde me als een vis aan een lijntje.
Ik ga morgen bellen dat ik per 1 juni kom. Ik heb er ook best wel zin in.
Nu zoek ik dus een goede baas voor Danno, eentje die misschien nog even geduld heeft om hem wat uit te laten groeien. Iemand die weidegang heeft en wat andere paardjes.
De rest staat bij te koop aangeboden.
gr. Sandra

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:33

Wat stom..
ik wil zeggen 'gefeliciteerd' dat je eindelijk n stal hebt gevonden waar je je lekker voelt..
maar dat staat weer zo raar als je aan de andere kant danno moet verkopen..

ik hoop dat je een lief baasje voor hem vind en dat je zelf veel geluk vindt op je nieuwe stal!!!

Liefs,
Sharda

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:36

Jeetje zeg dat is jammer en verdrietig, dat je Danno moet verkopen.........in ieder geval veel sucses met het zoeken naar een nieuw en lief baasje voor Danno......helaas heb net een fjordenhengstje erbij gekocht Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:45

Oliebol zeg dat je Danno moet verkopen. Maar is het niet iets voor Lieke? Die zoekt toch een fjord?
Veel sterkte hoor! En ik hoop dat je een goed baasje zult vinden!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:17

aah jammer joh

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:46

Misschien heb ik iets gemist, dan sorry voor de stomme vraag, maar kan je Danno niet meenemen naar de nieuwe stal?
Verward

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 10:57

Cody die stal kost 425 per paard. Ik kan er dan gewoon geen twee houden. De stal is ook verder dan waar ik nu sta, dus ook minder tijd. En aan een bijrijder wil ik niet want als je daar problemen meekrijgt zit je weer en ik wil nu wel eens van al dat gestress af.
het is gewoon zwaar klote ik had ook nooit gedacht dat het zo zou gaan.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:21

Euhm, misschien ook een stomme vraag, maar misschien hebben die eigenaren van IJsco wel interesse, die hebben toch een wei? Dus kan ie nog even uitgroeien ed, en hij heeft neem ik aan een goed karakter en is goed handelbaar Verward Je kan het altijd vragen toch?! Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 13:41

Bedoel je mij zelf of de <br>echte </b> eigenaars van IJsco?
Ik mag namelijk het weiland niet meer huren vanaf dat IJsco weer terug moet naar het huifkarbedrijf. Dus voor mij is het geen optie.
En of de eigenaars van IJsco nog belang hebben bij nog een Fjord? Geen idee, ze hebben al een stuk of 30 paarden op het land staan, waarvan het afgelopen jaar een heleboel gewoon niet gebruikt zijn. Bovendien is het in Drenthe he?
Maar mocht je contact willen opnemen met deze mensen, stuur me dan even een PB-tje. Lachen

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 15:24

Ik bedoelde de echte eigenaars, ik weet dat je dat weiland niet meer mag huren(heel jammer, succes met het vinden van een andere) en dat je al een vervangend huur/leasepaard had. Bovendien kan je op deze fjord niet rijden(als ik het goed heb) en dat is neem ik aan wel jou bedoeling. Maar het zou wel handig uitkomen als die mensen nog behoefte hadden aan een fjord toch?! Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 09:56

Oh je bedoelt dus toch de echte eigenaars.
Tsjah het zou kunnen, maar ze hebben al behoorlijk wat paarden en denk niet dat die mensen in staat zijn om hun paarden zelf te beleren eigenlijk. Schijnheilig

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:13

wel goedkoop trouwens 425 gulden stalling, ik wou dat dat bij ons zo was............
maar ik wens je alle sterkte toe!!
groetjes monique.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 18:25

425, goedkoop Verward ik stond voor 350 met twee paarden(incl voer hooi en weidegang)
maar jammer dat die mensen daar zelf niet toe in staat zijn, zal een kijken of ik in de buurt iemand weet die een fjord wil, denk het niet de meeste zijn hun paard aan het verkopen.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 21:02

ahum laat ik niet beginnen over 250 voor een paard 150 voor een pony per maand.
maar ik ben blij dat ik niet bij jullei in de buurt sta dan kon ik denk ik amper 1 paard houden.
erg jammer dat daarom ook je Fjord weg moet maar aan de andere kant als je daar bleef staan werden ze misschien ook de dupe door de sfeer zoiets slaat toch een beetje over op de paarden lijkt me.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

*Stallie*

Berichten: 49
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-01 23:38

aaah wat zielig jah dat je je paardje moet verkopen jammer zeg!!!

Houw VaN M'n PaaRdje

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 03:39

Helaas woon je te ver weg voor mij Cowgirl Verdrietig Ik had jouw fjordje anders zeker wel gekocht. Jammer dat de overtocht voor zo'n paardje te duur is. Ruimtegebrek ken ik niet en fjordjes zijn hier waarschijnlijk schreeuwend duur. *zucht* Ik hoop dat je een goed tehuis vind voor Danno. Hij had hier wel tot z'n 4de jaar lekker in een groot weiland kunnen rondhuppelen met mijn paardjes...

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 06:59

aaaah wat verrot dat je Danno moet verkopen!! Ik hoop dat je een god tehuis voor hem vind, en dat je veel plezier hebt op je nieuwe stal. Aan deze situatie kun je niets doen, je wist dit idd niet van te voren, maar ik denk dat je zo een goede keuze maakt, ook al is het erg jammer.

PS ik betaal nu 75 per maand voor een weiland. Kom naar Gelderland zou ik zeggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 09:17

Dit is al een heel oud topic hoor!
Ik weet niet eens of Cowgirl Danno nou nog wel heeft of niet.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 13:16

naar mijn weten heeft ze hem nog, maar het zou prettig zijn als jullie een beetje naar de datum willen kijken voor je een reactie plaatst, schrok me rot


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BlueStocking, daiswees, Devitootje, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Ilayla, Martje80, massiemas, Plus_en_Min, Sanne_zepp, Sokje_6, SUSANNEx, Tigress, Vagabondo en 148 bezoekers