tandarts

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-03 16:30

Ik heb vandaag voor 5 paarden een tandarts geregeld. De tandarts die bij mij komt vraag € 50,00 voor het vijlen per paard. Nu zie ik de site van Spencer Schuman uit Zwolle, en daar staat op dat hij € 21,00 kost, all-in. Dat betekent vijlen, evt. wolfstand verwijderen, etc.

Wie kent deze man? De tandarts die ik nu heb geregeld wil ik wel houden voor mijn eigen paard aangezien die mijn paard al jaren komt doen, maar voor die man waar ik Grimpie voor rijd vind ik dit wel schelen. Ik bedoel 5 hengsten x € 50,00= € 250,00 en dan de rest nog. Eén van de hengsten heeft wolfstanden.

Wie o wie kan mij helpen aan info?????? Ik vind het nl. eng om een onbekende tandarts in te schakelen, je hebt er nl. zat kwakzalvers bij zitten.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 21:03

hmm ik zou er wel mee uitkijken,want is idd wel heel erg goedkooop....
dadelijk is die geen tandarts maar doet die zich voor als,kloot die wat met je paard...het is snel genoeg gebeurd,dus ik zou wel even oppassen.
die van ons vraagt 40 euro,hij had een keer alleen gevijld,en een keer gevijld en een klein tandje uitgetrokken (ik weet dus niet of dat 40 euro all-in is,maar geloof niet)

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 19:35

mischien moet je ff kijken in dat boekje van de KNHS waar alllerlij info staat over bedrijven en spullen zal vast ook wel een tandarts in staan Haha!

Danie
Berichten: 1114
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:19

de tandenfee is super en helemaal niet duur!!!
ze moest een wolfstandverwijderen bij 1 van onze paarden en 2 doppen verwijderen meen 17 euro en ze kwam voor 5 paarden dus gedeeld evoorijdkosten was 3 euro per paard en ze gaat nog is helemaal te gek met de paarden om neemt de tijd legt je allles uit je mag voelen al er gevijld mag worden enzenzenz.
Ja echt een goeie tandarts!!!!
GR.Danie

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 22:24

Jan Meijer uit Markelo is een hele goede, althans wij zijn erg tevreden over hem en ik ken er meer die hem waarderen. Hij heeft Ameretto al verschillende keren behandeld. Telefoonnummer heb ik helaas zo niet, er hangt wel een kaartje van hem bij ons op stal. Lau kan je vast wel aan het nummer helpen.

Garfield
Berichten: 532
Geregistreerd: 27-11-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-03 08:49

Karin schreef:
Jan Meijer uit Markelo is een hele goede, althans wij zijn erg tevreden over hem en ik ken er meer die hem waarderen. Hij heeft Ameretto al verschillende keren behandeld. Telefoonnummer heb ik helaas zo niet, er hangt wel een kaartje van hem bij ons op stal. Lau kan je vast wel aan het nummer helpen.


Ik heb Meijer zelf ook Karin, ik heb hem ook geregeld voor de hengsten, maar hij is vrij duur en ik dacht dat als ik Herman geld kon besparen dat mooi zou zijn. Aangezien de mensen hier Schuman ook niet kennen zal ik hem maar niet bellen.

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 12:28

Ik heb een Belgische tandarts, duur maar met enorm veel geduld, dat is Noël M. Ditjens, Roosterbergstraat 30, 3680 Maaseik,België. Hij komt alleen voor meerdere paarden en is ook niet goedkoop, maar neemt echt de tijd. € 50,- per paard en geen voorrijdkosten.

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 14:13

Ik heb E kiela. Hij doet controle gratis maar vijlen kost geloof ik 50 euro en een wolfstand trekken ook.