mag je nu wel of niet een buitenrit maken?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-01 00:02

ivm MKZ


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 00:33

Bij ons niet!!! Wij hebben vanavond te horen gekregen dat er niemand meer van het terrein af mag. Onze manege ligt midden in het bos (weiland ook...oliebol!!) en er lopen veel herten. Wij mogen dus niet meer naar de wei en niet meer naar het bos.
Zaterdag moet ik met Imatador naar de hoefsmid, om medische redenen. Morgen gaan ze voor mij bellen, om te vragen of dat dan weer wel kan...

Groetjes Suzanne

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 00:53

Je mag bij ons wel buitenrijden maar je mag niet afspreken met iemand van een andere stal. Dus alleen op pad of met iemand van je eigen stal.

Pff moet morgen eigenlijk naar de dierenarts met een paard dat al drie maanden kreupel is. Morgen weer foto's maken. e had een ernstige peesbeschadiging en na drie maanden stappen hoord ze dus morgen wat het gaat worden. *slik* erg moeilijk dus. Nu maar hopen dat ze morgen toch terecht kan en goed nieuws krijgt

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 01:08

Hoi,
Ik hoorde vanavond op stal, dat iemand van de overburen door de politie teruggestuurd was toen ze eigenlijk net het erf af was. De politie lijkt daar ook momenteel veel vaker te rijden, dus hier mag het ook niet. ( Dit is de kop van Noord Holland). Het lijkt me ook wel logisch, je rijdt langs een weiland met besmette dieren o.i.d. en je neemt het mee naar een ander weiland waar je langs rijdt. MKZ is superbesmettelijk, dus.... even op onze tanden bijten en het algemeen belang voor laten gaan.
Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 01:09

Ja daarom bellen we morgen maar even naar de kliniek of we daar wel terucht kunnne of dat we nog even geduld moeten hebben. het is klote maar ja..

Voor de dieren die het krijgen is het nog veel erger...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:36

Ik mag nog steeds het bos is, staat nergens dat het niet mag. Ik rij meestal in het bos tussen Bovensmilde en Veenhuizen (hoort bij Fochteloerveen).

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:41

Zie mijn andere berichtje over MKZ. Er staat ook een telefoonnummer bij voor Info.

Zie anders http://www.kwpn.nl.

Gr Pris

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 10:58

ik hobbel ook nog steeds buiten maar zal even dat berichtje lezen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney, Sky_As en 134 bezoekers