Liberty show gewonnen "Arabian Diamond Trophy"

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Liberty show gewonnen "Arabian Diamond Trophy"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-03 19:18

Hallo,

Vandaag ben ik in Sint Eloois Winkel 1ste geworden met onze hengst Gloire d'Eversam. Ik heb er deelgenomen aan de D-show (voor amateur voorbrengers, er mogen geen professionele trainers in de ring). Gloire toonde zich, zoals altijd Haha! , van zijn beste kant. Hij draafde de hele showring rond alsof er zijn leven vanaf hing. Door de speakers klonk dat de jury unaniem beslist had dat onze Gloire kampioen werd. Wat zijn we weer trots op "onze jongen" Tong uitsteken Tong uitsteken Foto's volgen nog.

groetjes Janna OK dan! OK dan!

Je geeft mij kracht en nieuwe moed, wat ben je mooi Arabisch Volbloed!
http://www.freewebs.com/andirastud


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:21

Gefeliciteerd hoor. Hardstikke goede prestatie. Jammer dat de foto's in je profiel het niet doen.

'Paint' it 'Black'

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:27

Whaaah COOL!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

faiz
Berichten: 157
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:15

Goed zeg, gefeliciteerd!

Storm Westernstore is http://www.westernshowtack.nl geworden!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:23

Gefeliciteerd! wel jammer dat je er nog geen foto's bij hebt staan! Zou ik graag willen zien

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:25

Leo_American schreef:
Gefeliciteerd! wel jammer dat je er nog geen foto's bij hebt staan! Zou ik graag willen zien

jah ik ook Lachen
wel goed hoor, gefeliciteerd! OK dan!

If it's not real, you can't hold it in your hand, you can't feel it with your heart
And I won't believe it
But if it's true, you can see it with your eyes
Oh, even in the dark

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 16:37

gefeliciteerd *LOL* ik w8 op de foto's!!! Kwijl

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-03 18:53

PROFICIAT!!!!

Gloire toonde zich inderdaad schitterend (Ik was degene die eigenlijk voor Gloire zijn muziekje ging zorgen... I'm sorry again)! Jullie mogen terecht trots op hem zijn, want ik kreeg kippevel toen ik hem bezigzag!

Sigrid heeft in ieder geval voor een heleboel foto's gezorgd en aangezien Gloire één van haar lievelingen is (Is vroeger nog eigenaar geweest van zijn volle broer Jaro d' Eversam) zal ze wel heel wat foto's van hem hebben genomen!

Wat vond je van de show op zich? Het was een lastige week geweest, was even heel erg stressy (daardoor k3 vergeten Lachen), maar in de namiddag verliep alles redelijk dacht ik!

Groetjes, Emxx

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 09:51

Prachtige show Emme!!!!!! Ik kan me voorstellen dat zo een show organiseren niet makkelijk is, maar jullie hebben dat heel goed gedaan, hopelijk komt er een vervolg volgend jaar, zijn we zeker terug van de partij en brengen we misschien wat meer paardjes mee . Sigrid heeft inderdaad veel foto's genomen van haar lieveling, de fotograaf van dienst, Jan Kan, echter ook. De foto's zullen te zien zijn op www.jankan.nl

Ik was al eens tervoren gaan kijken in je profiel, zo op jullie site gaan kijken en ik meende je wel te herkennen van op sommige foto's maar ik wist het niet zeker dus heb ik zondag dan maar wijselijk mijn mond gehouden Schijnheilig Gloire heeft het zonder zijn muziek ook geweldig gedaan dus no problem hoor Cheese! Het was het hoesje van K3, maar de cd was echter van "Vanessa Mae" die vioolvirtuose. Ons eerste gedacht was K3 met "Olla lélé", lekker ritme en wat ambiance, maarwe vroegen ons af of dat wel in goede aarde zou vallen dus maar een viool met lichte beat en veel ritme Haha! Haha! .

Daar ik altijd problemen heb met m'n oploadsite, zal ik een berichtje typen hieronder om te laten weten wanneer Gloire zijn foto's op de site staan van Jan Kan.


groetjes Janna

Je geeft mij kracht en nieuwe moed, wat ben je mooi Arabisch Volbloed!
http://www.freewebs.com/andirastud

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 10:01

Wat goed zeg! OK dan!
13 September gaan Franca en ik met Cheyenne naar een arabieren keuring. Ik ga haar dan voorbrengen.
Ik hoop dat ze net zo braaf is als Gloire.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-03 10:05

Veel succes Jennygirl!! Heb gewoon vertrouwen in je paardje en doe gewoon je ding!

groetjes Janna

Je geeft mij kracht en nieuwe moed, wat ben je mooi Arabisch Volbloed!
http://www.freewebs.com/andirastud

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 12:45

gefelciteerd

jennygirl: veel sucses met Cheyenne

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-03 22:31

Hee wat leuk Janna! Gloire is gewoon ook een prachtige hengst en het mooie aan de liberty is dat de bewegingen vaak heel mooi uitkomen! Gefeliciteerd hoor *LOL* Dekt Gloire ook?

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-03 09:27

Gloire dekt zeker en vast, maar voor ons is Gloire in de eerste plaats onze grote knuffelbeer en het rijpaard van mijn moeder Lachen De veulentjes die van Gloire rondlopen op deze planeet zijn allen mooi getypeerd, hebben zeer goed gangwerk (zie liberty Haha! ), zijn van een grote maat, maar wat voor ons van het grootste belang is: hebben een gouden karakter!!!!! Zondag op de show hoorde je in de stallen gebonk, getier en geroep van andere hengsten, Gloire stond rustig zijn hooi op te eten en was even rustig en vriendelijk als altijd. Op het moment dat hij zich dan wel moest laten zien, in de ring, deed hij het dan op zijn best. Volgens mij is dit de droomhengst van iedereen, zeer vriendelijk en rustig maar als het moet wel het onderste uit de kan halen. Indien je foto's van zijn veulentjes wil zien, wil ik ze gerust doormailen, uploaden heb ik effe zo gelaten, kan geen uploadsite meer zien Verward Verward

wil je meer info over Gloire vraag maar hoor
groetjes Janna

Je geeft mij kracht en nieuwe moed, wat ben je mooi Arabisch Volbloed!
http://www.freewebs.com/andirastud

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 17:52

Janna, Ik wil wel graag eens zien wat Gloire voortbrengt van veulens als het mogelijk is! Zelf hebben we thuis ook een Warandes Pascha dochter staan, en ik ben wel benieuwd naar enkele van haar verre familieleden!
Weet je dat Carline (mijn nicht) vroeger zelf op het punt heeft gestaan om Gloire te kopen? Gelukkig voor jullie is dat niet doorgegaan Lachen!!!
Ik heb gehoord dat Gloire volgend jaar bij Tom en Glenn op training gaat? Klopt dat?! Ik ben heel erg benieuwd wat voor tophengst (die hij eigenlijk al is) ze van hem zullen maken! You want to mail me some pics? EmmelySchelpe@pandora.be! Thx in advance!

Emx

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-03 23:25

Ik zou graag wat foto's van Gloire willen zien; in je profiel doen ze het niet. Dus als je ze wilt sturen....mijn email is yen5577@hotmail.com
Ik heb nog geen idee wat voor hengst het beste op mijn merrie Yen zou passen....na de keuring weet ik meer. Dan kan ik wat gerichter gaan zoeken naar een geschikte hengst.

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 08:43

Hallo Emme,

Wij zijn er inderdaad goed over aan het nadenken dat wij Gloire volgend jaar is niet een maandje in training gaan zetten bij Tom en Glenn, ons 2jarig hengstje staat er nu en hij doet het daar zeeeeeer goed. Inderdaad een geluk dat jullie Gloire niet gekocht hebben, waren wij nu niet de trotse eigenaars Knipoog Knipoog
Ik zend jou wat foto's door van Gloire en zijn kinderen, zou je er een paar bij dit berichtje willen plaatsen aub Bloos! ?

Haha! groetjes Janna

Hallo Franca,

Hetzelfde mailtje met foto's zal ik ook jou richting zenden Haha! Veel succes op de keuring met Yen!!!!!!

Je geeft mij kracht en nieuwe moed, wat ben je mooi Arabisch Volbloed!
http://www.freewebs.com/andirastud

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:27

Dank je wel Janna! *LOL*

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-03 09:49

Ben bij jou eens gaan piepen Emme welke uploadsite je gebruikt, ben ik bij msn-groups terechtgekomen, en wonder boven wonder, het werkt!!! Hier dus wat foto's van de show. Voor Gloire zijn kindjes verwijs ik graag naar lol met je knol, ik ga daareen nieuw berichtje openen.

groetjes Janna

Effe mooi staan voor de jury Haha!

Afbeelding

Dat mooi blijven staan mocht wel niet te lang duren Cool Cool

Afbeelding

Ik kan lekker lopen...... Cheese! Cheese!

Afbeelding

terug effe braaf zijn nu... Schijnheilig Schijnheilig

Afbeelding

Je geeft mij kracht en nieuwe moed, wat ben je mooi Arabisch Volbloed!
http://www.freewebs.com/andirastud

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:19

Wat een kanjer joh en wat kan hij mooi lopen Wat een knapperd Lovers

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

yourangel

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:35

gefeliciteerd OK dan! ! tis echt een heeel mooi beessie !!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:39

Super mooie Arab.

Wel een reus of ?

Wanestha RIP !!

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:40

Super mooie Arab.

Wel een reus of ?

Wanestha RIP !!

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:06

dat is een felicitatie waard !

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 17:59

Zo Janna, wat een prachtig beest zeg!!! *LOL* Hij beweegt errrug mooi, prachtig. Mooie uitstraling en een mooie maat !! Ik ga snel bij zijn kids kijken in LK!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs, Mark0919, sterregoud, VogeltjeM en 53 bezoekers