JOEPIE!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 22:32

ik ben echt helemaal blij!! ik had afgelope week helemaal niet kunnen rijden omdat ik op vakantie was, en maandag was ik errrug moe dus hebik alleen gepoetst, dinsdag ff gereden, nouja wat je rijden noemt, lekker crossen door de bak, en nouja gister ziek, dus ook niet gereden en vandaag les, ik zat heel erg tw twijfelen om het af tezeggen, vond het een beetje zonde van me 25 gulden, want ik had verwacht dat het dus echt niet zou gaan, dat ze helemaal heet zou zijn en niks mee te doen.. maar goed, toch maar niet afgezegd en toch maar gegaan.. het begon al toen ik de bak in kwam, ze begon als een gekte trekken, al helemaal toen ik mijn voet in de beugel wilde zetten, ze had hetniet meer, flipte volledig, dus nou alle moed zakte weer in me schoene, maargoedik zat erop, lekker los gestapt enzo.. ze was vrij rustig, viel het dus toch allemaal best mee.. hetverrotte is alleen dat als ik dan bijv een week niet heb kunnen rijden merk ik daraop de rechterhand helemaal niks van maar op links *AARGH* dat is geen lolletje! is lang gelede dat ze zo vastzat op links!! maargoed het ging dus vrij goed op de rechterhand
dus ik moest nu volte 15 mtr pakken, me buitenhand terug houden (proberen m'n buiten-boven-arm langs m'n lichaam te houden), binnehand iets van de hals af en afspelen, nou dat ging heel goed, ze kwam vrij snel naarbeneden, nog niet heel constant maar het ging best wel goed, ze ging echt heel diep,en bleef vrij kalm, en ik merkte zodra ik mijn buitenhand naar voren bracht (perongeluk) dat ze dan meteen terug pakte op de binnenhand (loperig worden, hangen, hoofd omhoog, meer zulk soort dingen) en zodra ik mijn buitenhand weer netjes terug op de plaats zette dat ik dan een knikje voelde en dan werd ze weer nagevelijk. en op het eind ook vrij constant.. ben dus erg tevreden, en jino en ik gaan echt met grote stappen vooruit! heerlijk gevoel is dat joh..
alleen links.. tja datzal altijd wel terug blijven komen, de vorige les was ze nog wel recht onder me, en gaf af en toe een beetje stelling mee naar binnen, maar nu was links weer bar slecht.. en dan word ik dus eigenlijk terug gepakt op het feit dat ik een week niet heb gereden, en dat ik het dus bij moet blijven houden omdat het anders niet weg zal gaan..
het is hard werken, voor mij en voor jino, en mijn arme spiertjes doen ook behoorlijk pijn nu, maargoeddat gaat wel weer over...
zo het is al weer een behoorlijk verhaal geworden, en ik denk dat ik maar ga kappen.. ik moest het gewoon ff kwijt.. ik voel me nu echt heeeerlijk!! Lachen