Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mocht het echt niet leuk zijn of niet goed willen dan kan je altijd nog stoppen, en blijf je je in elk geval niet afvragen 'wat als'.
Hesselllx schreef:Een manegepaard leasen kost hier ook 160, dus manege vergoedt hoefsmid en dierenarts enzo. Je kan maximaal 4 dagen per week leasen, doordeweeks vrijrijden mag, mits de rijbanen niet bezet zijn. En je mag na een tijdje als alles goed gaat in het weekend alleen het bos in, maar volgens mij kan je door overleg met personeel doordeweeks ook uitstappen in het bos.
En je moet ook een tijdje op de wachtlijst, maar dat heeft iedereen er wel voor over denk ik![]()
x
je krijgt een grote melding over dat dit een oud topic is... vuurneon schreef:Hesselllx schreef:Een manegepaard leasen kost hier ook 160, dus manege vergoedt hoefsmid en dierenarts enzo. Je kan maximaal 4 dagen per week leasen, doordeweeks vrijrijden mag, mits de rijbanen niet bezet zijn. En je mag na een tijdje als alles goed gaat in het weekend alleen het bos in, maar volgens mij kan je door overleg met personeel doordeweeks ook uitstappen in het bos.
En je moet ook een tijdje op de wachtlijst, maar dat heeft iedereen er wel voor over denk ik![]()
x
T is ruim 4 jaar later....je krijgt een grote melding over dat dit een oud topic is...