verbodje ivm MKZ

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 20:45

Er mogen nu geen manifestaties/bijeenkomsten e.d. gehouden worden met dieren (alle vee, maar ook alle dieren dacht ik).
Zeg maar dag met je hoefje tegen Arnhem. Het verbod gaat tot 27 mrt, en op de 25 hebben we 30 km.. Nu maar hopen dat het niet uitbreekt, want dan hebben we dus echt stront aan de knikker, dan kunnen we ook niet meer in het bos trainen ed.

Laui Extreme duivel

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:54

En als we dan ffies vergeten dat als het uitbreekt we niet meer mogen rijden ed.
Laten we dan denken aan al die dieren (incl. mijn geitemeisje) die daardoor gaan lijden!!!
En al aan die mensen die hun hele levenswerk in rook opzien gaan. Rook van het verbranden van hun dieren.....

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 21:02

ja, ben allang blij dat ik niet zo dicht bij een boerderij woon. Oh, dat lijkt me zo erg om te zien, op tv is het al erg, en dan die geur/stank erbij... Wij hadden vroeger ook een geit, woonden in een boerendorp met veel koeien, buren hadden schapen... Ik zeg ook al een hele tijd dat het voor ons vervelend is, maar idd voor anderen is het veel erger.

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:05

ik vrees toch ook wel een klein beetje voor de +- 70 koeien bij mn verz pony's... en de hertjes in de buurt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 21:07

hier stikt het van alle beestjes in eht bos, dus wij mogen straks echt neit meer een rondje bossen hoor... Ons eigen stukje misschien, hebben we nog geluk mee... WE hebben een pietsig weitje, een bak, en we hebben een klein stukje met bomen...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:13

Ik denk dat wij straks geen kant meer opkunnen, mijn paardjes staan tenslotte samen met Trees op stal..
Maar goed, ik blijf hopen dat het bij ons allemaal overwaaid.....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:16

tot de 27ste.... ooooh ik ga de 31ste wij hebben ook koienen en geiten dus misschien vraagt de boer of we niet willen gaan.. dat zou ik wel voor 'nm doen maar toch met je eigenpaard over het strand dat was altijd een droom van me en eindelijk leek die uit te gaan komen....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-01 21:21

Hey Kim, er zijn nog heel veel mogelijkheden hoor. Ik ga later aan het strand wonen! En dat MKZ gaat ooit over, en voordat Lot oud is... Dus gewoon wachten...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:22

Ja, Kim dan ga je toch een maand later?
Als het dan echt niet anders kan zeg maar, want anders moet je gewoon in maart komen hoor!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 21:23

nou das mijn probleem ik kan alleen vrij krijgen tegelijk met mijn baas als tandartsassistente de eerst volgende keer is eind juli begin aug en dan kan ik niet op de rijstal terecht dus dan wordt het pas november(niet zulk mooi weer) of volgend jaar april....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CupCakes_, janneke584, NorwayFjord en 113 bezoekers