ik heb een pensionstal HORSE CARE!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

ik heb een pensionstal HORSE CARE!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:04

hehe eindelijk een leuke stal gevonden, in callantsoog, lekker aan de kust er is ook watduin en strand, dus eindelijk kan ik heerlijk buitenrijden! Het is wel wat verder en wat duurder dan mn oude stal maar ik heb er meer mogelijkheden, waar onder andere, leuker buitenrijden, en meer drukte want mn oude stal was helemaal zowat leegelopen er was bijna niemand meer over!

En dat motiveerd niet echt hoor!

Ze gaan daar uit van uit natural horsemanship, tenminste hun principe is zoek het vanuit de natuur, en dat staat mij ook wel aan en er is goede begeleiding..

ik ga er per 1 september heen, ben wel zenuwachtig!


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:09

Volgens mij staat een oud-stalgenootje van mij daar ook met haar hengst. Als je een monique ziet met bruine hengst die Hank heet dan is zij het Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:13

ik ken nog helemaal niemand maar ik zal naar haar uitkijken!

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 18:50

Leuk zeg, fijn dat ze plek hebben op zo'n korte termijn. Ik hoop voor je dat je het er goed naar je zin zal hebben, maar dat zal wel lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 19:52

ja dat denk ikook wel iig drukker en mooi dat het er is en ze zorgen heel goed voor de paarden dat kon je wel zien ze glommen allemaal tegen je op! Bij Blom sta ik op de wachtlijst die zat nollie vol kan er volgend jaaraltijd nog voor kiezen om daar heen te gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 20:57

Heee Chiqa, wat leuk voor je, dus toch de knoop doorgehakt? OK dan!
Mag ik mezelf uitnodigen met paard om met jou een strandrit te komen maken? Dat heb ik namelijk nog nooit gedaan en ik denk dat paardlief het geweldig vindt!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 22:29

Leuk hoor, dat wordt een strandmeeting Cool

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 00:07

hoi Cloris en Picasso, tuurlijk mag dat, maar alleen weet ik niet waat je woont, toch niet in NH Picasso?
Kijk van Cloris weet ik het inmiddels,we kunnen elkaar zo tegemoet rijden, leuk he, ik kijk er echt heel erg naar uit!
Bevalt het verder op Manege Noot?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:49

Nee ik woonde 3 jaar geleden nog in Heerhugowaard, dat was iets makkelijker geweest Haha! Nu moet ik uit Friesland komen en dus eerst de dijk over. Maar dat is ook nog wel te doen hoor! Lijkt me gezellig zo'n strandmeeting!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:14

Wat leuk voor je. Ik was daar bijna nog een keer vakantie gaan houden met paard, dat is helaas niet doorgegaan. Erg leuke mensen en mooie stallen, ik vond het in ieder geval erg sympathiek overkomen. Mijn schoonoma (noem je dat zo?) heeft een huis in Callantsoog. Ik kom daar regelmatig. Lijkt me leuk om dan een keer langs te komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:24

Nou nog een deelnemer voor een Bokt-strandrit in Callantsoog Haha! Zodra je er staat gaan we wat regelen Chiqa. Strak plan???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:14

Picasso schreef:
Nee ik woonde 3 jaar geleden nog in Heerhugowaard, !


was daar dan blijven wonen meid, was harstikke gezellig geworden, maar een strandmeeting kan evengoed nog, wel een gedoe voor jou, maar het is zeker de moeite waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:19

dimmelim schreef:
Erg leuke mensen en mooie stallen, ik vond het in ieder geval erg sympathiek overkomen.


daar ben ik dus ook voor gevallen, ze kwamen heel sympatiek en open open, heel spontaan ze vertelden idd dat er soms vakantiegangers hun paard daar stalden, is toch een hartsikke mooie oplossing, en kan je samen op vakantie met je paard!
Van de winter komt ie binnen te staan, overdag lekker in de paddocks hobbelen, er is een all weather rijbak, en zomers lekker op het land...ik kan er gewoon niet van slapen, zo blij ben ik! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:27

Chiqa"]
[quote="Picasso schreef:
Nee ik woonde 3 jaar geleden nog in Heerhugowaard, !


was daar dan blijven wonen meid, was harstikke gezellig geworden, maar een strandmeeting kan evengoed nog, wel een gedoe voor jou, maar het is zeker de moeite waard!
[/quote]

Ja hoor, geen probleem; we zijn binnen no-time de dijk over en dan weer op NH-bodem! En dat verhuizen was niet mijn idee, mijn vriend kreeg een aanbieding om hier te komen werken, en kon er daarmee flink op vooruit gaan. Dus tja....... Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:34

Gefeliciteerd! Heerlijk dat je in de duinen kunt gaan rijden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 20:04

Franca schreef:
Gefeliciteerd! Heerlijk dat je in de duinen kunt gaan rijden!!


dankje Franca! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 147 bezoekers