Natural balance

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Schoentje

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Natural balance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 22:59

Natural balance hoefbeslag, wie heeft er goede ervaring mee?
Ik heb het net bij een paard van mij onderuit laten halen, mij beviel het helemaal niet.
Dit paard liep erg goed inde sport (zie avatar), maar had enorme platvoeten en wij waren bang dat. dat slecht zou kunne zijn voor de pezen nu had mijn baas goede verhalen gehoord over natural balance, Dus wij dat proberen.
Ik had meteen vanaf het begin het idee dat hij eigenlijk platter stond als daarvoor, alleen hadden ze de teen helemaal weggevijld.
Al snel ging hij slechter lopen, maar dat werd ons velteld, hij moest nl. wennen. Nu heebben we een paar weken terug de natural balance ijzers veruild voor normale ijzers, en bleek de witte lijn helemaal rood te zijn, gekneusd dus.
In mijn ogen is natural balance dus heel on-natural, maar misschien hebben jullie hier een ander mening over, laat maar horen!

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian


klaasfeuth
Berichten: 590
Geregistreerd: 22-06-03
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:24


Xsara
Berichten: 383
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:09

Je zou dit aan Jasmijn kunnen vragen, haar paard staat er ook op.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 17:34

Mijn hoefsmid is er ook niet weg van. Hij weet het het een en ander over, maar heeft niet de cursus gedaan om het er onder te mogen slaan. Dit omdat hij er niet echt achter staat.
Klanten van hem die het wel graag willen adviseert hij dan ook om hun paarden bij de veearts te laten beslaan (of een hoefsmid die het wel doet).
Hij heeft laatst een klant erbij gekregen die haar paard op NB had staan en wat helemaal niet beviel. Op gewone ijzers doet dit paard het tot nu toe prima.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ChelseaAyLee, Vagabondo en 105 bezoekers