Razinda was gisteravond kwijt! :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 12:51

Gisteravond kon ik pas om 9 uur bij de paarden zijn, want ik had overgewerkten moest mijn auto nog ophalen in Breukelen.

De paarden hadden de hele dag binnen gestaan door het slechte weer en nog niet gegeten! Verdrietig
Ze waren dus super druk en eerst heb ik ze gevoerd en daarna in de bak losgegooid om de boxen te mesten. Daar deed ik dit keer erg lang over, omdat ik stond te praten met de boer. Dus om kwart over 10 ging ik ze binnen halen, het was inmiddels al donker.

De ruin had ik mee aan een touw en mijn merries liepen los mee, zoals ik ook altijd doe als ik ze uit de wei haal. Maar de merries bleven achter, want die wilden gras eten. Ik dacht: nou laat maar even, die haal ik zo wel op. Dus de ruin in z'n box gedaan en ik liep terug. Ik zag maar 1 donkere gestalte en dat was Jur. Razinda zag ik niet. Ook niet in de bak. Ik begreep er niets van! Verward

Dus ik Jur gepakt en Razinda geroepen en overal gekeken, maar geen Razinda. Ik dacht: ze zal toch niet naar de weg zijn gegaan? Maar dat kon ik me niet voorstellen.

Toen ik bijna met Jur bij stal was aangekomen kwam ze ineens uit een donker gedeelte achter de stal aangedraafd. Hoe ze daar nou weer terecht was gekomen?? Verward

Ik moest er wel om lachen! *LOL*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:53

Ze wou vast verstoppertje spelen, maar je snapte het niet... Dus ging ze zelf maar vast naar jou Knipoog
Een paard met humor.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:07

f
Laatst bijgewerkt door janna op 22-03-22 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 13:42

hahah paard met karakter hihihi.

Ik zie helemaal voor me hoe jij daar hebt gestaan Haha! Bang dat ze echt weg was Frusty nog geen paniek maar wel op het randje Cool .

Nou volgende keer meespelen dus. Party!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 13:46

Razinda is echt nog een baby, ik denk inderdaad dat ze verstoppertje wilde spelen! *LOL*

Ik snap alleen niet dat ik haar helemaal niet heb gezien. Maar ze heeft natuurlijk geen ijzers, dus je hoort haar ook minder goed! Lachen