boktmeeting,mini appaloosa's en FILE...........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-01 00:25

vanochtend(naja middag Haha! )om 13.00 uur kwam mika(sonja)bij mij aan en hebben we eerst heerlijk monchoutaart gesmuld
Vingers aflikken Vervolgens de foto’s die ik twee weken terug had gemaakt van mika en de landgeiten bekeken en gelukkig was sonja er erg tevreden en blij mee.ikke heppie ofcourse.
Party!! Party!! Daarna zijn we naar mill(ergens bij cuyk,boxmeer ofzo Verward )gereden omdat sonja daar een mooi wagentje had gezien.we kwamen daar aan en werden heel hartelijk Lachen verwelkomt door vige(zeg ik het nou goed son?)ze heeft ons eerst alle miniappaloosa merries met veulentjes(lieeeeeef ikke gelijk verliefd natuurlijk en knuffelelen met die kleintjes Lovers )laten zien en ook haar zeldzame kakatoes en papagaaien die in een buiten mega hok/ren/hoe noem je zoiets zaten.echt mooie beesten zijn dat zeg!ook had ze nog leuke lieve schaapjes,die twee lammetjes hadden,erg lief ook.en tam ze kwamen heel lief bij je.sam(de hond van sonja)was erg onder de indruk van al die pony’s en schapen hihi.
Scheve mond\ Daarna nog de mooie appaloosa hengst figaro gezien,hij is echt super.
Cool Owja mocht er iemand nog zo’n mini pony willen?er staan er diversen te koop.
Het was een werkelijk paradijs waar vige woonde!we hebben ook nog baby papegaaitjes gezien van 1 dag oud en van een paar daagjes oud.
Party!! En toen het wagentje,waar we eigenlijk voor kwamen:heel mooi concourswagentje!echt als sonja hem niet had gewild had ik hem wel gewild want het was een nog mooiere dan die van mij! Lovers
Ook heeft sonja nog een mooi buitendekentje met bijpassende reisbeenbeschermers gekocht speciaal voor de kleine maten voor deze ponies gemaakt.dus mocht iemand(stef?dribbel?)kleine dingen voor shetten enzo zoeken stuur mika een pb die heeft het adres hoe je eraan kan komen.
Ik was heel erg in luv maar moest helaas al die lieve veulentjes laten staan.
Verdrietig Op de terugweg moesten we eerst weer stoppen want het wagentje zat niet goed vast op de aaanhanger.dus ikke sjorren Frusty aan dat touw.nou goed op weg.na een half uur zaten we al in en file,er was een ongeluk gebeurd,duurde best lang voor we eruit waren.kettingbotsing van 4 auto’s totally crashed! Verward .nou we waren net weer op weg,weer file,ter hoogte van arnhem.en het duurde maar en duurde maar en we hebben in totaal 3 uur sjachie Boos! in de file gestaan waarvan de laatste 2,5 uur ik óók nog eens moest plassen(arggggg Frusty )en eindelijk op weg naar mijn huis.sonja wilde tink nog graag zien,maar het was echt al heel laat.we waren pas om 9 uur op mijn stal aangekomen,nou ze heeft tink toch ff gezien en toen heb ik son naar huis gestuurd want ze moest nog helemaal naar hoogeveen(drenthe Gaaaap )en daar stonden mika(pony)en de geiten,poes en andere dieren op hun eten te wachten.
Ik heb zoals gewoonlijk de eerste uren sonja de oren van haar hoofd gebabbeld Party!! ,maar was uiteindelijk moe en uitgeput na al die toestand Dromen .rede van de file?kettingbotsing van 30 auto’s oeffffffff.
Naja ik was pas laat thuis van tinkie,het was al donker.ik heb haar maar ff aan de longe geslingerd want van rijden kwam niks meer.
Morgen heb ik weer les dus gaan we ons best weer doen!
Ik hoop dat son inmiddels al veilig gearriveerd is???
Maar het was wel gezellig!
Party!!

soms is het beter om te zwijgen


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 08:43

Drie uur file???
Sjee zeg jullie zullen gebaald hebben Boos! .
Ik hoorde dat je een lange dag had, snap nu waarom... en vermoeiend dat dat is, je zit in de auto telkens te wachten op een stukje verder... flink irri ja.
Geen wonder dat je de volgende dag zo lang sliep *LOL* !
Hopelijk tot gauw en trouwens: jouw wagen is ook super mooi hoor!
Liefs, Dorine.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 08:51

Het was zeker een hele leuke dag!!!!! Haha!
Op die 3 uur file na dan.... Extreme duivel
Wat duurde dat lang, wij probeerden op een bepaald moment een andere route te nemen, maar heel Arnhem stond stil... Boos! Schoot echt niet op!

In ieder geval hebben we wel heel veel leuke dingen gezien bij Mevr. Fiege, het is echt een schat van een mens, we werden onthaald met hele grote appelflappen, en 's morgens bij Sanne thuis had ik al een dik stuk monchoutaart gehad... Haha!
Dus qua eten was het errug gezond! Haha! we zijn namelijk ook nog bij McDonalds geweest....
Voor een overdosis vitaminen hoeven we in ieder geval zeker niet bang te zijn! *LOL*

En de foto's......Die zijn echt heel erg mooi geworden!!!! Ik ben er echt heel erg blij mee!!!!!
Even een tip : Als jullie echt mooie foto's van je dieren willen, BEL SANDERIJN!!!!!! Haha! Haha!

Het concourswagentje dat ik heb gekocht is ook echt heel erg gaaf! Ik zie het al helemaal voor me, die kleine Mika voor het wagentje....Hier een foto die ik kreeg van Mevr.Fiege, hier rijdt zij nog met een van haar pony's met het wagentje...

[img]../upload/800/foto2.jpg[/img]

Het was al gigantisch laat gisteren maar eigenlijk wilde ik toch Tink nog wel even zien, ik was nou toch in de buurt, en mijn dieren zouden toch al veel te laat hun eten krijgen, dus nog gauw even mee naar de stal.
Het ziet er daar echt heel erg mooi uit, mooi terrein, mooie stallen, mooie bakken, echt super!

En Tink is een hele mooie pony! Ze was zo gek als een deur toen Sanne haar gisteren vanstal haalde, als een debiel aan de longe door de bak sjezen!
Echt leuk om te zien!

Het was hartstikke laat toen ik uiteindelijk thuis kwam, de geiten en Mika snapten er helemaal niks van dat ze zo laat nog te eten kregen, dus zo dramatisch was hun honger nou ook weer niet! Haha!
En ik ben gelijk daarna doodmoe mijn bedje ingerold.... Slapen Slapen Slapen

Sanne, bedankt voor de fijne dag!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annamk, TessaxQuincy en 13 bezoekers